Investeerimisfirma Cresco osalusega OÜ
Munalaid Invest kavandab uue Pärnu kaubasadama ehitust suvepealinnast 40 km
kaugusele Munalaiule, kirjutas Eesti Päevaleht.
Pole välistatud, et projektiga liitub ka Pärnu sadama omanik Rein Kilk. See aga tähendaks kaubasadama Pärnu linnast välja kolimist.
Munalaid Investi juhataja Ants Põldsami sõnul on uue kaubasadama projekt valmis: detailplaneeringud, uuringud ja load on olemas, nii et võiks sisuliselt kas või kohe kopa maasse lüüa.
Projekti maksumus oleks vähemalt 150 miljonit krooni. Samas “Kõige parem oleks uus sadam ehitada koos Kilgiga,” ütles Põldsam. “Selles osas on meil ka jutuajamisi olnud ja Kilk on avaldanud positiivset arvamust,” lisas ta.
Kilgi sõnul on sel teemal tõepoolest räägitud, kahel sadamal selles piirkonnas tema arvates pole. “See on arvutamise küsimus. See on meeletu raha, mis seal süvendamiseks ja muuks kulub. Ja mida ütlevad selle kohta eksportöörid, kes peavad siis sõitma 40 kilomeetrit kaugemale?” mõtiskles Kilk. “
Seotud lood
Turu ülikoolis koostati põhjalik
inglisekeelne aastaülevaade Baltic Port List, mis kogub kokku rohkem kui 200
Lääne- ja Põhjamere sadamate kaubandusandmed ning ülevaate Läänemere
mereliiklusest.
Kui 2015. aastal tuli Spotifys lauale idee Discover Weekly funktsiooni loomiseks, ei olnud ettevõtte asutaja sellest eriti vaimustuses. Sellele vaatamata oli töötajatel piisavalt autonoomsust funktsiooni edasi arendada, luues seeläbi ülipopulaarse toote. CVKeskus.ee uuris Eesti tippjuhtidelt Kai Realolt ja Toomas Tamsarelt, kuidas mõjutab juhtimiskultuur töötajate lojaalsust ja tööandja ihaldusväärsust.