Oktoobris vaatasid Eesti elanikud
televiisorit keskmiselt 3 tundi ja 56 minutit päevas, mis on 28 minutit rohkem
kui septembris. Lemmikkanal oli Kanal2, teatas Emor.
Eestlased veetsid telerite ees 3 tundi ja 42 minutit ning mitte-eestlased 4 tundi ja 25 minutit päevas. Eestlastel jagunes telekanali jälgimiseks kulunud aeg esmajoones Kanal2 (36,9%), TV3 (27,3%), ETV (25,2%) vahel ning mitte-eestlastel PBK (27,6%), RTR Planeta (10,9%) ja 3+ (7,2%) vahel.
Lemmik saateks oli Kanal 2 "Tantsud tähtedega." Pingereas teisel kohal oli ETV lipulaev "Pealtnägija" ning kolmanda koha vääriliseks vaadatavuse koha pealt oktoobris peeti Kanal 2 kurikuulsat " Võsareporterit".
Kõige populaarsem TV3 saade oli " Baskini anekdoodiakadeemia,"populaarsel teisel kohal oli TV3 vaatajate arvates 3D-dokument.
Seotud lood
31. detsembril vaatasid Eesti elanikud
televiisorit keskmiselt 6 tundi ja 30 minutit, vaadatuim saade oli „Aastavahetus
Kanal2ga“.
Navalis Group on tuntud ettevõte, mis on tegutsenud laevaehituse, laevaremondi ja avamere ehituste valdkonnas juba üle 23 aasta. Navalis Group-i koosseisu kuulub mitu ettevõtet, mis töötavad edukalt ja tulemuslikult laevatehastes Eestis, Leedus, Soomes, Saksamaal ja Hollandis. 2024. aasta oli Navalis Group-i jaoks väga oluline, aidates kaasa ettevõtte arengule ja positsioonide tugevdamisele turul. Ettevõte näitas dünaamilist arengut, tuues turule uusi teenuseid, tugevdades rahvusvahelist koostööd ja täiustades siseprotsesse.