31. detsembril vaatasid Eesti elanikud
televiisorit keskmiselt 6 tundi ja 30 minutit, vaadatuim saade oli „Aastavahetus
Kanal2ga“.
Telerivaatamise tipp-päeval vaatas nelja telekanali samaaegselt edastatud president Toomas Hendrik Ilvese uusaastatervitust keskmiselt saateminuti kohta 563 000 Eesti elanikku vanuses 4aastased ja vanemad (43,6%), selgus TNS Emori 2007. aasta detsembri telemõõdikuuringust.
Suurima vaatajate arvuga saadet „Aastavahetus Kanal2ga“ jälgis 214 000 inimest. Vaadatavuselt teisele kohale jäi kõikide telekanalite arvestuses Kanal2 edastatud presidendi uusaastatervitus, mida vaatas 195 000 inimest. Kolmandale kohale platseerus ETV aastalõpu vaadatuim saade “Kreisiraadio šõu” 186 000 vaatajaga.
Eestikeelsete saadete järel leidsid oma koha kolm venekeelset. 4.-5. koha täitsid Pervõi Baltiskij Kanali ülekanded. 182 000 inimest vaatas Venemaa president Vladimir Putini uusaastatervitust, 169 000 Toomas Hendrik Ilvese uusaastatervitust ja 151 000 „Aastavahetuse ööd“.
TV3 vaadatuim saade, heategevuslik telemäng “Kes tahab saada miljonäriks?” jäi vaadatuimate saadete edetabelis 9. kohale, kogudes 139 000 huvilist.
Detsembris 2007 vaatasid Eesti elanikud televiisorit keskmiselt 4 tundi ja 24 minutit päevas, mis on 17 minutit rohkem kui novembris.
Populaarseim eestikeelne telekanal on Kanal2 (21,3% kogu vaatamisajast). Järgnes TV3 19,5%ga ja ETV 15,7%ga. 2006. aastal oli vastav näitaja Kanal2-l 24,2%, TV3-l 19,3% ja ETV-l 16,6%.
Seotud lood
Eesti Rahvusringhäälingu ETV programmi
peatoimetajana alustab 1. oktoobrist tööd Heidi Pruuli, teatas ETV.
Oktoobris vaatasid Eesti elanikud
televiisorit keskmiselt 3 tundi ja 56 minutit päevas, mis on 28 minutit rohkem
kui septembris. Lemmikkanal oli Kanal2, teatas Emor.
Vaatamata sellele, et TV3 eelmise aasta
lõpus liidripositsiooni kaotas, edastas ta reklaamikäibes Kanal 2 40 miljoni
krooniga, kirjutas Äripäev.
2018. aastal Leedus loodud ühisrahastusplatvormi
Profitus idee sündis järk-järgult, kui kinnisvara ostjate ja müüjatega suheldes ning kinnisvaraprojekte arendades võis näha inimeste üha suurenevat investeerimishuvi.