• OMX Baltic0,35%272,56
  • OMX Riga−0,05%873,92
  • OMX Tallinn−0,46%1 752,31
  • OMX Vilnius−0,07%1 048,87
  • S&P 5000,74%5 973,1
  • DOW 300,00%43 729,34
  • Nasdaq 1,51%19 269,46
  • FTSE 100−0,81%8 074,41
  • Nikkei 2250,3%39 500,37
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,93
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%105,33
  • OMX Baltic0,35%272,56
  • OMX Riga−0,05%873,92
  • OMX Tallinn−0,46%1 752,31
  • OMX Vilnius−0,07%1 048,87
  • S&P 5000,74%5 973,1
  • DOW 300,00%43 729,34
  • Nasdaq 1,51%19 269,46
  • FTSE 100−0,81%8 074,41
  • Nikkei 2250,3%39 500,37
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,93
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%105,33
  • 04.01.08, 17:03
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Enim vaatajaid veetis vana-aastaõhtu Kanal2ga

31. detsembril vaatasid Eesti elanikud televiisorit keskmiselt 6 tundi ja 30 minutit, vaadatuim saade oli „Aastavahetus Kanal2ga“.
Telerivaatamise tipp-päeval vaatas nelja telekanali samaaegselt edastatud president Toomas Hendrik Ilvese uusaastatervitust keskmiselt saateminuti kohta 563 000 Eesti elanikku vanuses 4aastased ja vanemad (43,6%), selgus TNS Emori 2007. aasta detsembri telemõõdikuuringust.
Suurima vaatajate arvuga saadet „Aastavahetus Kanal2ga“ jälgis 214 000 inimest. Vaadatavuselt teisele kohale jäi kõikide telekanalite arvestuses Kanal2 edastatud presidendi uusaastatervitus, mida vaatas 195 000 inimest. Kolmandale kohale platseerus ETV aastalõpu vaadatuim saade “Kreisiraadio šõu” 186 000 vaatajaga.
Eestikeelsete saadete järel leidsid oma koha kolm venekeelset. 4.-5. koha täitsid Pervõi Baltiskij Kanali ülekanded. 182 000 inimest vaatas Venemaa president Vladimir Putini uusaastatervitust, 169 000 Toomas Hendrik Ilvese uusaastatervitust ja 151 000 „Aastavahetuse ööd“.
TV3 vaadatuim saade, heategevuslik telemäng “Kes tahab saada miljonäriks?” jäi vaadatuimate saadete edetabelis 9. kohale, kogudes 139 000 huvilist.
Detsembris 2007 vaatasid Eesti elanikud televiisorit keskmiselt 4 tundi ja 24 minutit päevas, mis on 17 minutit rohkem kui novembris.
Populaarseim eestikeelne telekanal on Kanal2 (21,3% kogu vaatamisajast). Järgnes TV3 19,5%ga ja ETV 15,7%ga. 2006. aastal oli vastav näitaja Kanal2-l 24,2%, TV3-l 19,3% ja ETV-l 16,6%.

Seotud lood

Uudised
  • 31.08.07, 14:36
ETV peatoimetajaks saab Heidi Pruuli
Eesti Rahvusringhäälingu ETV programmi peatoimetajana alustab 1. oktoobrist tööd Heidi Pruuli, teatas ETV.
Uudised
  • 02.11.06, 16:17
Eestlaste lemmikkanal on Kanal2
Oktoobris vaatasid Eesti elanikud televiisorit keskmiselt 3 tundi ja 56 minutit päevas, mis on 28 minutit rohkem kui septembris. Lemmikkanal oli Kanal2, teatas Emor.
Uudised
  • 19.09.07, 11:03
TV3 on reklaamimüügi liider
Vaatamata sellele, et TV3 eelmise aasta lõpus liidripositsiooni kaotas, edastas ta reklaamikäibes Kanal 2 40 miljoni krooniga, kirjutas Äripäev.
  • ST
Sisuturundus
  • 30.10.24, 13:28
Profitus laieneb Eestisse: uus lootus innovatiivseks rahastamiseks skeptitsismi keskel
2018. aastal Leedus loodud ühisrahastusplatvormi Profitus idee sündis järk-järgult, kui kinnisvara ostjate ja müüjatega suheldes ning kinnisvaraprojekte arendades võis näha inimeste üha suurenevat investeerimishuvi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele