Mobiilioperaator Elisa ehitab sel aastal
üle Eesti kokku 130 uut tugijaama, mis on viiendiku võrra enam kui ettevõtte
algne lubadus ning ületab kahe konkurendist operaatori tänavu paigaldatud
mobiilimastide koguarvu.
"Kui aastaalguse plaanide kohaselt arvestasime tänavu 110 uue tugijaama käivitamisega, siis praeguseks hetkeks olemegi juba selle lubaduse täitnud ning aasta lõpuks lisame neile veel paarkümmend uut mobiilimasti juurde," ütles Elisa juhatuse esimees Sami Seppänen.
"Elisa tänavu Eesti erinevatesse piirkondadesse tehtud ligi 200 miljoni kroonine koguinvesteering on rekordiline," lisas Seppänen.
Elisa juhatuse liige Andrus Hiiepuu lausus, et tänavune suurinvesteering ei võimalda pakkuda ainult väga head levikvaliteeti, vaid ka kiiret andmesidet: "Enamus uutest tugijaamadest on kiiremat mobiilset internetti võimaldava EDGE-toega, mis tõstab andmesidekiiruse neli-viis korda kõrgemaks enamusele tuntud GPRS-ist. Arvestades inimeste töö- ja eluviiside muutust ning mobiilsete kontorite üha laiemat levikut ja praktilisust on taoliste teenuste kättesaadavaks ja taskukohaseks muutmine kvaliteetoperaatori kohuseks."
Elisa on Eesti suuruselt teine ning ühtlasi soodsaim kvaliteetoperaator, mis pakub kõne- ja internetilahendusi nii mobiilside- kui ka püsivõrgu kaudu. Ettevõtte 2005. aasta mobiilside käive oli 1,4 miljardit krooni ning kasum 299 miljonit krooni. Elisa püsivõrgu käive oli samal aastal 214 miljonit krooni.
Seotud lood
Lisaks hindadele, mida on mugav võrrelda
sideteenuste kalkulaatori abil, saab lõppkasutaja Sideameti veebilehelt infot
nüüd ka teenuste kvaliteedi kohta.
Kui 2015. aastal tuli Spotifys lauale idee Discover Weekly funktsiooni loomiseks, ei olnud ettevõtte asutaja sellest eriti vaimustuses. Sellele vaatamata oli töötajatel piisavalt autonoomsust funktsiooni edasi arendada, luues seeläbi ülipopulaarse toote. CVKeskus.ee uuris Eesti tippjuhtidelt Kai Realolt ja Toomas Tamsarelt, kuidas mõjutab juhtimiskultuur töötajate lojaalsust ja tööandja ihaldusväärsust.