Lugesin Ülemiste keskuses Handymanni poest
lumekoristusmasina ostnud mehe südantlõhestavat lugu.
Masinat reklaamiti hinnaga 1200 krooni, kuid kontolt võeti 1999 krooni. Hinnavahe missugune ning loomulikult on pood süüdi.
Selle peale ei tule aga keegi, et enne tšekile alla kirjutamist võiks sellele ka pilgu heita. Nii avastas mõnisada krooni rohkem maksnud mees hinnavahe alles kuu lõpus.
Ka minul on olnud selliseid olukordi, kus müüja sisestab arvutisse vale hinna ning kui ma ise poleks silmi lahti hoidnud, olekski see jäänud märkamata.
Vaadake ikka enne alla kirjutamist, kuhu oma märgi jätate ja kas seal olev info teid rahuldab, muidu jäätegi tarbijakaitse ning SL Õhtulehe uksi kulutama.
Seotud lood
Telia Digikoristuspäev toimub juba 31. jaanuaril. Meenutame, kuidas viidi sel aastal digikoristust läbi Eesti Kaitseväes, kus IT-süsteemidest ja seadmetest kustutati kokku kümnete terabaitide ulatuses digikeltsa.