Elion kulutas DigiTV käivitamisele ligi 1,5 miljonit ja sai vastu 25 000 uut klienti. Kui palju kliente leidis Starman õhupallidega kampaania käigus, ei soovinud ettevõtte turundusdirektor Henri Treude täpsustada.
Ecwadori tegevjuhi Heily Aaviku meelest iseloomustas 2006. aastat igas mõttes kvaliteedi kasv. Ettevõtted tellisid kvaliteetsemaid reklaame, olles valmis ka rohkem maksma. Samas saab neid reklaame näidata mitu hooaega, kuna nad ei devalveeru. Ka meedia planeerimisel arvestati konkreetselt ja täpselt õige sihtrühmani jõudmist. "Jahile kuulipildujaga enam ei minda," tähendas Aavik.
Avaliku sektori kampaaniatest oli eelmisel aastal üks kallimaid kalasöömisele õhutanud kampaania. Kalaliidu juhataja Valdur Noormägi oli tulemustega rahul, kuna eelmiste aastatega võrreldes kasvas läbimüük 20%. "Selle aasta alguseks oli kalalett täitsa tühi," üllatas nii edukas müük Noormäge meeldivalt.
Nii Saku Õlletehas kui ka A. Le Coq tegid eelmisel aastal tarbijamänge. Saku Õlletehase turundusdirektori Karin Sepa hinnangul oli läbi aegade edukaim Originaali suvepromo, mille käigus saadeti firmale 1,2 miljonit osavõtukoodi.
A. Le Coqi nelipaki kampaania oli turundusjuhi Katrin Verniku kinnitusel samuti edukas ja suurendas nelipakkide müügi kasvu eelmise aasta sama perioodiga võrreldes 30%.
Vähestest edetabelisse jõudnud imagokampaaniatest üks oli Starmani "Miljon põhjust kodus olla". Starmani turundusdirektori Henri Treude teatel oli eesmärgiks teadvustada inimestele Starmanit peredele suunatud koduse meelelahutuse pakkujana. Sügiskampaania oli edukas ja detsembri keskpaigas ületas firma 30 000 telefonikliendi piiri.
EMT keskendus eelmisel aastal innovatsioonile. 3G käikulaskmine maksis ettevõttele 2,5 miljonit, EMT turundusjuhi Kadri Ärmi tunnistust mööda oli eesmärk tutvustada uut tehnoloogiat ja uusi teenuseid. Mobiilse interneti kasutajaid oli aasta lõpuks kokku üle 100 000.
Tele2 pööras eelmisel aastal olulist tähelepanu äriklientuuri suurendamisele. Tele2 turundusdirektori Kristjan Seema sõnul õnnestus see igati, sest ettevõte suurendas oma turuosa hinnanguliselt 8%-lt 14%-le.
Ka TeleYhe taaskäivitamine läks ettevõtte suhtekorraldusjuhi Regina Salmu arvates korda. Salmule olid eriti meelt mööda vaimukad teleklipid, mida matkitakse nii kontorites kui ka vabal ajal. "See näitab, et kampaania eristus hästi samalaadsete hulgast ja oli meeldejääv," lisas Salmu.
Hansapanga 2006. aasta mahukaim ja kalleim kampaania oli turundusdirektori Tiiu Tälli andmeil panga 15. sünnipäeva tähistamine. Kampaania mahuks kujunes üle 2,5 miljoni krooni, millest ligi pool kulus Kumu tasuta külastusvõimaluse pakkumisele kõigile panga klientidele terve nädala vältel. Tälli pidas sünnipäevaprojekti ideed ja teostust heaks leiuks, sest see lasi kõigil klientidel saada osa panga tähtpäevast.
Seotud lood
Keeltekool Kirjatäht tähistab veeburarikuus kümnendat tegutsemisaastat. Seda, et aeg on tegusalt ja lennates läinud, kinnitab tõsiasi, et ümmarguse tähtpäeva saabumist tuli kooli juhile ning asutajale Ülle Koppelile meelde tuletada. “Numbrid on minu jaoks kõige nõrgem külg. Need ei seisa meeles, kipuvad ununema ja sassi minema,” naerab ta.