• OMX Baltic0,35%282,41
  • OMX Riga0,23%876,15
  • OMX Tallinn0,65%1 780,61
  • OMX Vilnius0,72%1 109,01
  • S&P 5000,11%5 842,91
  • DOW 300,52%42 518,28
  • Nasdaq −0,23%19 044,39
  • FTSE 1000,71%8 259,95
  • Nikkei 225−0,08%38 444,58
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,97
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%105,76
  • OMX Baltic0,35%282,41
  • OMX Riga0,23%876,15
  • OMX Tallinn0,65%1 780,61
  • OMX Vilnius0,72%1 109,01
  • S&P 5000,11%5 842,91
  • DOW 300,52%42 518,28
  • Nasdaq −0,23%19 044,39
  • FTSE 1000,71%8 259,95
  • Nikkei 225−0,08%38 444,58
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,97
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%105,76
  • 24.01.07, 10:17
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Meriti majandustarkvara müük kasvas 22%

Merit Tarkvara poolt toodetava majandustarkvara müük kasvas 2006. aastal 22%, ulatudes 4,8 miljoni kroonini.
See oli juba kolmas järjestikune aasta, kus tarkvara müük kasvas rohkem kui 20%. Sealhulgas müüdi 385 väikefirma raamatupidamisprogrammi Merit Aktiva litsentsi ja 237 palgaprogrammi Merit Palk litsentsi, teatas ettevõte.
“Püsivalt kiire kasv näitab, et väikefirmad vajavad spetsiaalselt neile tehtud tarkvara. Avatud infoühiskonnas, kus kõik maailma programmid on läbi interneti kättesaadavad, et lepi keegi vähemaga kui maailma tipptase. Merit Aktiva ja Merit Palga tasuta versioonid annavad võimaluse kasutada parimat tarkvara ka alustavatel ja päris väikestel firmadel,” ütles Merit Tarkvara direktor Andres Kert.
AS Merit Tarkvara on Eesti juhtiv majandustarkvara tootja ja väikeettevõtete tarkvara turuliider aastast 1991. Tähtsamad kaubamärgid on enda toodetud raamatupidamisprogramm Merit Aktiva, palgaarvestuse programm Merit Palk ja Microsofti poolt toodetav Microsoft Dynamics NAV.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.01.25, 13:00
Firmade müügihinda mõjutavad nii kriisid kui x-faktor
Ettevõtte müügihinna kujunemine on keerukas protsess, kus müüja teeb elus sageli ainukordse tehingu ja emotsionaalne faktor võib olla üsna suur. Paraku seda komponenti hinnastamise juures kasutada ei saa, tõdesid PwC Estonia tehingute nõustamise juhtivkonsultandid Allar Karu ja Sass Karemäe.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Äripäeva TOPid

Tagasi Äripäeva esilehele