• OMX Baltic0,13%281,8
  • OMX Riga−0,34%871,14
  • OMX Tallinn0,32%1 774,64
  • OMX Vilnius0,28%1 104,22
  • S&P 5000,11%5 842,91
  • DOW 300,52%42 518,28
  • Nasdaq −0,23%19 044,39
  • FTSE 1000,68%8 257,06
  • Nikkei 225−0,08%38 444,58
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,97
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%106,13
  • OMX Baltic0,13%281,8
  • OMX Riga−0,34%871,14
  • OMX Tallinn0,32%1 774,64
  • OMX Vilnius0,28%1 104,22
  • S&P 5000,11%5 842,91
  • DOW 300,52%42 518,28
  • Nasdaq −0,23%19 044,39
  • FTSE 1000,68%8 257,06
  • Nikkei 225−0,08%38 444,58
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,97
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%106,13
  • 26.01.07, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Uus Corolla - ülimalt praktiline, kuid natuke igav

Corolla on Eestis enimmüüdud automudel ja seda juba mitu viimast aastat. Miks nii, see on tegelikult lihtne. Inimesed ostavad turvalisust. Siinkohal ei pea ma silmas turvapatju, kuigi Corollal on samapalju turvatestide tärne kui tähti taevas.
Turvalisuse all pean ma silmas teenindust, mis saab osaks kõikidele Toyota omanikele. Lisaks ostetakse kvaliteeti.
Corolla nime all enam viieukselist luukpära osta ei saa, küll saab aga sedaani. Tegelikult tegi Toyota kerede poolest sama lükke, mis Honda oma Civicuga. Kuigi viimane jättis nimed samaks, on autod totaalselt erinevad.
Kuigi keegi küsiks, et ütle ühe sõnaga, milline auto on Corolla, siis oleks vastus lihtne - tavaline.
Välimuse kohta väideti, et disainerid veetsid kaks kuud Itaalias aega, otsimaks inspiratsiooni auto välimuse tegemiseks.
Ma pakun, et lennujaamas aeti midagi sassi ja need inimesed saadeti ringiga tagasi mõne suuremat sorti Toyota keskuse juurde, kus ka Lexust müüakse. Nimelt on tagatuled pätsatud Lexus ISi pealt ja esiosa on justkui veider kloon Avensisest. Interjöör on tõepoolest mugav ja palju pole virisemiseks ruumi jäetud. Vasaku käe tugi on küll liiga madal ja pikka otsa on ilma kätt toetamata väsitav sõita.
Pagasiruum on mahukas, kuid sinna ligipääs on kohati pärsitud.
Nimelt pole võtmeta sisenemise funktsioonita autodel millegipärast pagasiluugi all nuppu, millega luuki avada ja ligi saab ainult võtmega või luuki seest avades.
Sulgemine võib meie ilmaga kätepesu nõuda, sest luugi siseküljes pole ava, millest luuki kinni tõmmata.
Kuigi tootja väitis esitlusel, et lisatud on sportlikkust ja teravust, et pakkuda oma sõitjatele rohkem sõiduelamusi, pole see päris nii.
Ausalt, sõiduomadused on Corollal head, kuid sportlikkus on omadussõna, mille peaks välja jätma.
Miks seda üldse vaja peaks olema, kui arvatav sihtgrupp seda nii ehk naa ei hinda.
Rool on üsna täpne, kuid auto oma suure kerega suhteliselt laisk. Madallennul kurve ei maksa võtta, laisk tagavedrustus ei suuda sellele reageerida.
Kõvasti on vaeva nähtud müraisolatsiooniga. Kui meie ees sõitsid suurte habemetega mitte väga sõbraliku olemisega tsiklimehed, pidi akna alla laskma, et Harleyde lärinat kuulda saaks.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.01.25, 11:33
Dubai kinnisvaraturu mull ei lõhkenud, nagu ennustati
Eesti investorid on oodatud mitme põneva riigi kinnisvaraturule – ka Dubaisse. Kiirelt kasvav linn ja lisandunud elanikkond annavad arendajatele põhjust rõõmustamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Äripäeva TOPid

Tagasi Äripäeva esilehele