Ehkki valimisplakatid oleks pidanud kaduma tänavailt eelmise esmaspäeva õhtuks, Heimar Lengil vedas: tema fotod rippusid Võrus üleval veel teisipäeva õhtupoolikul. Reklaamiagentuur toimis kuldsete õpetussõnade järgi, et "kiirustada tuleb aeglaselt". Eriti veel nii tähtsas asjas nagu valimisreklaami mahavõtmine. OÜ Clear Channel kommenteeris juhtunut nii, et nende koostööpartner vedas alt, klient Heimar Lenk viivitust ei soovinud.
Võib kihla vedada, et niisugused "altvedajad" on edaspidigi rahulolevate poliitikute poolt tööga kindlustatud.
Autor: ÄP
Seotud lood
Ettevõtte müügihinna kujunemine on keerukas protsess, kus müüja teeb elus sageli ainukordse tehingu ja emotsionaalne faktor võib olla üsna suur. Paraku seda komponenti hinnastamise juures kasutada ei saa, tõdesid PwC Estonia tehingute nõustamise juhtivkonsultandid Allar Karu ja Sass Karemäe.