YouTube planeerib jagada osa reklaamitulu
videoklippide üleslaadijatega, kirjutas The Financial Times.
YouTube'i kaasasutaja Chad Hurley kinnitas Davosi Maailma Majandusfoorumil, et süsteem hakkab toimima paari kuu jooksul.
YouTube meeskond töötab hetkel välja tulu jaotamise mehhanismi, mis oleks "loomingulisuse tunnustaja". Seega jagatakse tulu vaid kasutajatega, kes laadivad ülesse klippe, millele neil on kõik õiguseid.
Teised videoveebid nagu Revver juba jagavad oma reklaamitulusid kasutajatega, kes laevad ülesse populaarseid videoid. YouTube leidis varem, et see ei ole neile sobilik ärimudel ja tahtis jätkata vaid videote jagamisega.
Hurley ei osanud veel öelda, kui suure osa YouTube kasutajad reklaamituludest saavad.
YouTube'il on üle 70 miljoni kasutaja kuus. Google ostis firma möödunud aasta novembris asutajatelt 1,65 miljardi USA dollari eest.
Seotud lood
Kaks YouTube'i asutajat jagavad 650 miljoni
dollari (7,8 mld krooni) väärtuses aktsiaid, teatas Google Inc 1,65 miljardi
dollari (20,5 mld krooni) suuruse tehingu tasumisest.
Tarkvaraarendajale Merada on turvalisuse tagamine ühtviisi oluline nii uue tarkvara kirjutamisel kui ka küberrünnaku ohu minimeerimisel oma ettevõttele. Viimase jaoks tehakse koostöös Teliaga regulaarselt turvanõrkuste kontrolli.