• OMX Baltic−0,17%280,96
  • OMX Riga−0,27%871,74
  • OMX Tallinn−0,12%1 766,92
  • OMX Vilnius0,28%1 104,15
  • S&P 5000,11%5 842,91
  • DOW 300,52%42 518,28
  • Nasdaq −0,23%19 044,39
  • FTSE 100−0,28%8 201,54
  • Nikkei 225−0,08%38 444,58
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,97
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%106,44
  • OMX Baltic−0,17%280,96
  • OMX Riga−0,27%871,74
  • OMX Tallinn−0,12%1 766,92
  • OMX Vilnius0,28%1 104,15
  • S&P 5000,11%5 842,91
  • DOW 300,52%42 518,28
  • Nasdaq −0,23%19 044,39
  • FTSE 100−0,28%8 201,54
  • Nikkei 225−0,08%38 444,58
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,97
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%106,44
  • 30.01.07, 07:28
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kopli tipus sõitis karile täislastis tanker

Eile õhtul sõitis Kopli poolsaare tipus madalikule tanker Weserstern, pardal ligi 10 000 tonni diisliõli, laeva kapten palus piirivalvel laeva vabastamiseks kavandatud päästeoperatsiooniga tänaseni oodata.
Kuigi laev sõitis karile õhtupimeduses, oli piirivalve veel eile õhtul valmis alustama keerukat päästeoperatsiooni – pumpama liivamadalikule kinni jäänud aluselt teisele tankerile osa lastiks olnud kütteõlist, et alust lahti kergitada.
Põhja piirivalvepiirkonna staabiülem vanemleitnant Mati Terve ütles eile õhtul kella 21.30 ajal Postimehele, et kuna laev polnud karilejäämisest saadik meetritki liikunud, otsustas kindlustusseltsi ja omanikuga nõu pidanud kapten Wesersterni õhtul paisuvas tormituules mitte liigutada. «Triivi, pole, ankrud peavad,» edastas Terve kapteni põhjendusi, miks laeva pole mõtet öösel kergitama hakata.
Kapteni otsusel tuleb Muuga sadamast täna suurem puksiir, mis hakkab laeva lahti sikutama.
Vene-Balti sadamast täislastis väljunud laev sattus madalikule Postimehe esialgse info järgi seetõttu, et kaldus ilmselt tugeva tuule tõttu kursilt veidi kõrvale.
Laeva operaator on Saksa firma Rigel Schiffahrds Gmbh Co KG.
Sama tanker sõitis karile mullu Soomes Porvoo lähedal Kilpilahti naftasadama juures.

Seotud lood

Uudised
  • 31.01.07, 07:53
Kütuselastis Weserstern jääb madalikule teist tankerit ootama
Viimase ööpäeva jooksul langenud meretase ei lase madalikule jäänud tankerit lasti vähendamata vabastada, mistõttu hakkas kindlustusselts otsima kütuselasti ümberpumpamiseks sobilikku laeva.
Uudised
  • 31.01.07, 10:57
Kütuse pumpamiseks telliti Rootsist tanker Nimbus
Wesersterni kapten on Rootsist tellinud tankeri Nimbus, mis pumpab osa kütust Wesersternilt ümber.
Uudised
  • 30.01.07, 13:19
Karile sõitnud tankeri ballasttankis on auk
Madalikule jooksnud tanker Kopli lahel ootab Helsingis puksiiri Protector. Laeva kapteni teatel on avastatud vasaku poordi 1. ballasttankis auk.
Uudised
  • 30.01.07, 08:42
Tankeri pukseerimist alustakse hommikul
Piirivalve mereseirekeskuse sõnul on olukord karilesõitnud tankeri Wesersterniga Kopli lahel kontrolli all.
  • ST
Sisuturundus
  • 13.01.25, 13:00
Firmade müügihinda mõjutavad nii kriisid kui x-faktor
Ettevõtte müügihinna kujunemine on keerukas protsess, kus müüja teeb elus sageli ainukordse tehingu ja emotsionaalne faktor võib olla üsna suur. Paraku seda komponenti hinnastamise juures kasutada ei saa, tõdesid PwC Estonia tehingute nõustamise juhtivkonsultandid Allar Karu ja Sass Karemäe.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Äripäeva TOPid

Tagasi Äripäeva esilehele