Huvitavamad leiud toob Oma Maja tänavu võimalust mööda ka lugejate ette. Esimesena jäi teele Tallinnas Järve keskuses tegutsev KEY Ehituskaubad.
KEY ehituskaubamaja arendusjuhi Tamor Kauba sõnul on tootevalik eelkõige suunatud inimestele, kel kavas oma kodu viimistleda ja remontida. Vastuseks küsimusele, kui kiirelt vahetub ühe ehituspoe tootevalik, lausub Kaup, et teatud gruppides muutub toodete sortiment vähesel määral, teistes seevastu on sortimendi muutus väga kiire. "Ega niisama lihtsalt uusi tooteid müüki ei võeta, enne uuritakse ka turgu. Selge on aga see, et mõned tooted lihtsalt peavad valiku kindlustamiseks müügil olema. Ostjal peab olema võimalus ju kõik vajalik ühest kohast kätte saada," lisab ta.
Soodusmüüke on KEY Ehituskaubad korraldanud igas kvartalis, peale selle on pidevalt müügil erinevaid soodushinnaga tooteid. "Saab soetada ka kliendikaardi, mis annab võimaluse osta tooteid tavahinnast soodsamalt. Soodustuse suurus sõltub ostude kogumahust," selgitab Kaup.
Alati tasub müüjate käest uurida materjalide kasutusvõimaluste ja sobivuse kohta planeeritud töö jaoks. "Viimistlusmaterjalid on kallid ning parem teha üks kord ja õigesti, kui hiljem kulutada asjatult närvi ja raha ümbertegemisele," sõnab ta.
Seotud lood
Rahvusvahelise veebipõhise maaklerfirma Freedom24 analüütikud on välja selgitanud kümme ettevõtet, mille börsile minek (IPO) saab olema alanud aastal finantsmaastiku keskmes. Nende seas on nii tehisintellekti uuendajaid, digitaalse turvalisuse liidreid kui ka kiirmoehiiglasi, lisaks ettevõtteid, mis püüavad positsioneerida ennast mõnedes võtmekategooriates ja meelitada ligi kõige tähelepanelikumaid investoreid.