Laupäeval, 10. veebruaril tutvustavad 61
õpilasfirmat Tallinnas Kristiine kaubanduskeskuses laadal oma tooteid ja
teenuseid.
Junior Achievementi arengufondi korraldatud laadal selguvad õpilasfirmade parim äriidee, logo ja reklaam, teatas majandus- ja kommunikatsiooniministeerium.
Õpilasfirmade laat on Eesti ettevõtlushariduse üks tähtsamaid väljundeid, kus õpilased saavad panna proovile teadmised ja oskused, konkureerides omavahel reaalses ärikeskkonnas ja pakkudes konkurentsi ka kaubanduskeskuses tegutsevatele poodidele.
JAAF direktori Epp Vodja sõnul saavad paljud laadalised kindlasti meeldiva üllatuse osaliseks, nähes, kui huvitavaid ja originaalseid ideid noored välja pakuvad. Külastajad leiavad õpilasfirmade laadalt ainulaadse disainiga tarbeesemeid ja aksessuaare, koolivahendeid ning mänguasju, saavad kohapeal tellida sõbrapäeva kingitusi ning hankida teavet ettevõtluse kohta.
Lisaks müügitegevusele tutvustavad õpilased päeva jooksul oma toodet või teenust. Õpilaste tegevusele annavad hinnangu ettevõtjad. Võisteldakse müügitehnikas, toote ja teenuse kvaliteedis ning idee originaalsuses, müügikoha kujunduses. Selguvad ka parim logo ja reklaam, antakse välja sotsiaalse ettevõtte auhind.
Seotud lood
Ettevõtte müügihinna kujunemine on keerukas protsess, kus müüja teeb elus sageli ainukordse tehingu ja emotsionaalne faktor võib olla üsna suur. Paraku seda komponenti hinnastamise juures kasutada ei saa, tõdesid PwC Estonia tehingute nõustamise juhtivkonsultandid Allar Karu ja Sass Karemäe.