Projektid peaksid valmima 2008. aasta keskpaigaks.
"Kuna kaks suurt projekti on ühel ajal ehituses, on ka tingimused reisijatele mõnevõrra halvenenud," vabandas Tallinna Lennujaama juhatuse esimees Rein Loik. Ehitustööde ajal väheneb sildade arv, millelt reisijad pääsevad otse lennukile. Selle kompenseerimiseks on rajatud ajutised bussiväravad. Lisaks võivad ehituse ajal tehtavad ümberkorraldused tekitada ajutisi järjekordi.
Tallinna lennujaam ei looda ka 1,2 miljardit krooni maksma minevate laiendustöödega Riia lennujaamal kannul püsida, ehkki veel mõni aasta tagasi läbis Tallinna lennukitega enam reisijaid kui Riiat.
"Lätis elab rohkem inimesi," põhjendas Loik.
Samal ajal laieneb jõudsalt ka Riia lennujaam. Läti transpordi- ja kommunikatsiooniministri Ainars Slesersi sõnul jääb praegune lennujaam vaid väikeseks lisahooneks uuele.
Üheks investeeringu utsitajaks on Ryanairi jõuline tulek. Eesti pole läbirääkimistest hoolimata Ryanairiga kokkuleppele jõudnud.
Seotud lood
Ettevõtte müügihinna kujunemine on keerukas protsess, kus müüja teeb elus sageli ainukordse tehingu ja emotsionaalne faktor võib olla üsna suur. Paraku seda komponenti hinnastamise juures kasutada ei saa, tõdesid PwC Estonia tehingute nõustamise juhtivkonsultandid Allar Karu ja Sass Karemäe.