Rõivatootja ja -müüja Baltika neljanda
kvartali puhaskasum kasvas jämedalt võttes viiendiku võrra ning ulatus 31,1
miljoni kroonini.
Baltika neljanda kvartali käive oli 281,2 miljonit krooni, kasvades aasta varasema ajaga võrreldes pea poole võrra.
Baltika Grupp teenis 2006. aastal 87,4 miljoni krooni suuruse puhaskasumi ning saavutas puhasrentaabluseks 9,7% (2005: 10,7%). Grupi puhaskasum suurenes 2005. aastaga võrreldes 20,2%.
„2006. aasta juhatas edukalt sisse Baltika Grupi uue kolmeaastase strateegilise perioodi. Aasta lõpetati rekordilise 900 miljoni kroonise käibe ja 87 miljoni kroonise puhaskasumiga. Avati ajalooliselt suurim arv uusi poode – 32 – ja suurendati Grupile kuuluvat müügipinda aasta jooksul 54% võrra. Kuivõrd meie eesmärgiks on kasumlik kasv, siis on eriti hea meel saavutatud 54,5% brutomarginaali ja suurenenud varude käibekordaja üle. Ka võrreldavate poodide müügikasv oli tugev - 13%,” rääkis Baltika juhatuse esimees Meelis Milder.
Baltika Grupp teenis 2006. aastal 87,4 miljoni krooni suuruse puhaskasumi ning saavutas puhasrentaabluseks 9,7% (2005: 10,7%). Grupi puhaskasum suurenes 2005. aastaga võrreldes 20,2%. Baltika müügitulud kasvasid 2006. aastal 32,1%, kusjuures jaemüügis saavutati shy;34,7% kasv ning hulgimüük suurenes 24,6%. Grupi 2006. aasta brutorentaabluseks saavutati 54,5%, võrreldes 51,6%-ga 2005. aastal.
Baltika neljanda kvartali konsolideeritud müügitulu oli kokku 281,2 miljonit krooni, kasvades eelmise aastaga võrreldes 47,7%, sh jaekäive kasvas shy;49,3% ja hulgimüük 40,0%. Grupi neljanda kvartali puhaskasum kasvas eelmise aastaga võrreldes 18,0% võrra 31,1 miljoni kroonini.
Baltika aktsia hind langes täna enne keskpäeva 5,5 protsenti ja maksis 336,40 krooni (21,5 eurot).
Seotud lood
Baltika Grupi juhi Meelis Milderi sõnul
toob Baltika 2007. aastal turule uued tootegrupid.
Kui 2015. aastal tuli Spotifys lauale idee Discover Weekly funktsiooni loomiseks, ei olnud ettevõtte asutaja sellest eriti vaimustuses. Sellele vaatamata oli töötajatel piisavalt autonoomsust funktsiooni edasi arendada, luues seeläbi ülipopulaarse toote. CVKeskus.ee uuris Eesti tippjuhtidelt Kai Realolt ja Toomas Tamsarelt, kuidas mõjutab juhtimiskultuur töötajate lojaalsust ja tööandja ihaldusväärsust.