Baltika Grupi juhi Meelis Milderi sõnul
toob Baltika 2007. aastal turule uued tootegrupid.
Bränd Mosaic toob kevad-suvisel hooajal turule oma esimese lasterõivaste kollektsiooni ja Monton esitleb sügishooajal jalanõusid. 2007. aastal alustab laienemist teiste Balti riikide jaeturgudele ka Ivo Nikkolo.
"Ivo Nikkolo saatus on kasvada ja laieneda. Lätis ja Leedus me avame sel aastal näiteks tema kauplused," märkis Milder.
2007. aasta sügisel valmib ettevõttel uus tootmiskompleks Lasnamäel, kuhu kolib seni kesklinnas Veerenni 24 asuv grupi suurim tootmisettevõte Baltika Tailor.
Samuti on Baltikal kesklinnas arenduses detailplaneering - elu- ja äripinnad (kuni 30 000 m2), kuid seda peab Milder järgnevate aastate teemaks. "Hetkel pannakse paika arhitektuurilist plaani. Võimalik, et sellel suvel see valmib," lisas Milder.
Baltika Grupp on rahvusvaheline rõivakaubanduskontsern. Baltika opereerib Montoni, Baltmani, Mosaici ja Ivo Nikkolo jaekette, mille vahel jaotuvad 113 kauplust kuues riigis: Eestis, Lätis, Leedus, Poolas, Ukrainas ja Venemaal.
Seotud lood
Täna sõlmiti Riias SIA Baltika Latvija ja
Läti Olümpiakomitee vahel leping, mille kohaselt riietab Baltika kaubamärk
Monton Läti olümpiadelegatsiooni 2008. aasta Pekingi olümpiamängudel, teatas
firma.
Rõivatootja ja -müüja Baltika neljanda
kvartali puhaskasum kasvas jämedalt võttes viiendiku võrra ning ulatus 31,1
miljoni kroonini.
Baltika Grupi juht Meelis Milderi sõnul
jätkab ettevõte 2007. aastal kiire ja kasumliku strateegia elluviimist. Samuti
laienemist Kesk-ja Ida-Euroopasse.
Kui 2015. aastal tuli Spotifys lauale idee Discover Weekly funktsiooni loomiseks, ei olnud ettevõtte asutaja sellest eriti vaimustuses. Sellele vaatamata oli töötajatel piisavalt autonoomsust funktsiooni edasi arendada, luues seeläbi ülipopulaarse toote. CVKeskus.ee uuris Eesti tippjuhtidelt Kai Realolt ja Toomas Tamsarelt, kuidas mõjutab juhtimiskultuur töötajate lojaalsust ja tööandja ihaldusväärsust.