Eesti ettevõte Dobrynja Grupp registreeris
endale aadressi www.youtube.ee ning tegi sinna populaarse videote jagamise
portaali YouTube'i klooni.
YouTube'i kodumaine versioon on igavam ja sisu tühjem, kuid pakub siiski samu võimalusi: pane oma video üles ning lase inimestel hinnata, kirjutas Äripäev. Näiteks üks vene keelt kõnelev mees oli postitanud video, kus ta oma naist petab ja sellega vahele jääb.
Dobrynja Grupp OÜ juhatuse liige Vadim Antsupov ütleb, et youtube.ee on Eesti versioon maailmakuulsast veebilehest, mitte selle kloon. "YouTube pole ju kaubamärk, vaid lehekülje nimi," ütleb Antsupov.
Tema sõnul ei ole originaalset YouTube'i omavast Google'ist veel keegi tema poole protestiga pöördunud.
"Praegu on üleval ainult venekeelne versioon, kuid varsti saab ka eesti keeles youtube.ee-d kasutada," räägib Antsupov. "Esialgu me sinna reklaami ei müü, sest projekt on eksisteerinud vaid nädala. Perspektiivis muidugi arvame, et see võiks olla potentsiaalne pind reklaamile."
Seotud lood
Meediakorporatsioon Viacom esitas
teisipäeval hagi videojagamisportaali YouTube ja selle emafirma Google vastu,
süüdistades neid tahtlikus massilises autoriõiguseseaduse rikkumises.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.