• OMX Baltic0,69%282,9
  • OMX Riga0,5%876,1
  • OMX Tallinn0,99%1 784,39
  • OMX Vilnius0,53%1 110,02
  • S&P 5001,36%5 922,38
  • DOW 301,32%43 078,85
  • Nasdaq 1,83%19 391,98
  • FTSE 1001,21%8 301,13
  • Nikkei 225−0,08%38 444,58
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,97
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%105,65
  • OMX Baltic0,69%282,9
  • OMX Riga0,5%876,1
  • OMX Tallinn0,99%1 784,39
  • OMX Vilnius0,53%1 110,02
  • S&P 5001,36%5 922,38
  • DOW 301,32%43 078,85
  • Nasdaq 1,83%19 391,98
  • FTSE 1001,21%8 301,13
  • Nikkei 225−0,08%38 444,58
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,97
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%105,65
  • 09.03.07, 16:27
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Pildid reklaamikonkursilt Kuldmuna 2007

Eile jagati Tartus eelmise aasta parimate reklaamide eest auhindu. Parimad tegijad on fotodele jäädvustanud Kontuur LB OÜ disainer Tarmo Talvik.

Seotud lood

Uudised
  • 11.03.08, 16:56
Kuldmuna konkursile esitati 162 ERAList sõltumatut tööd
Eile lõppes tööde esitamine 10ndale Eesti reklaamiauhindade konkursile Kuldmuna, kuhu sel aastal laekus hulk töid ka väljastpoolt reklaamitööstust.
Uudised
  • 09.03.07, 15:22
Kõige kuldsemat kuldmuna välja ei antudki
Eile jagas Eesti Reklaamiagentuuride Liit Tartus aasta parimate reklaamide eest kuldmune, kõige kuldsemat ehk grand prix'd aga välja ei antudki.
Uudised
  • 22.05.07, 11:57
Peaauhind - HIV-positiivne!
Sotsiaalreklaamiga kipub paljudel olema tunne, et ainus võimalus sõnum õigesse kohta kohale viia on šokk. Sestap on ka suur osa sotsiaalreklaame pisarakiskujad või okseleajajad.
Uudised
  • 05.06.07, 18:13
Elioni arvutikaitse reklaam võitis Kiievi reklaamifestivalil kulla
Reklaamiagentuuri Leo Express loodud Elioni arvutikaitse reklaam võitis VIII Kiievi reklaamifestivalil otsepostituse kategoorias kulla.
  • ST
Sisuturundus
  • 13.01.25, 13:00
Firmade müügihinda mõjutavad nii kriisid kui x-faktor
Ettevõtte müügihinna kujunemine on keerukas protsess, kus müüja teeb elus sageli ainukordse tehingu ja emotsionaalne faktor võib olla üsna suur. Paraku seda komponenti hinnastamise juures kasutada ei saa, tõdesid PwC Estonia tehingute nõustamise juhtivkonsultandid Allar Karu ja Sass Karemäe.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Äripäeva TOPid

Tagasi Äripäeva esilehele