Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Pildid reklaamikonkursilt Kuldmuna 2007
Eile jagati Tartus eelmise aasta parimate
reklaamide eest auhindu. Parimad tegijad on fotodele jäädvustanud Kontuur LB OÜ
disainer Tarmo Talvik.
Sotsiaalreklaamiga kipub paljudel olema
tunne, et ainus võimalus sõnum õigesse kohta kohale viia on šokk. Sestap on ka
suur osa sotsiaalreklaame pisarakiskujad või okseleajajad.
Ettevõtte müügihinna kujunemine on keerukas protsess, kus müüja teeb elus sageli ainukordse tehingu ja emotsionaalne faktor võib olla üsna suur. Paraku seda komponenti hinnastamise juures kasutada ei saa, tõdesid PwC Estonia tehingute nõustamise juhtivkonsultandid Allar Karu ja Sass Karemäe.