Eile jagas Eesti Reklaamiagentuuride Liit
Tartus aasta parimate reklaamide eest kuldmune, kõige kuldsemat ehk grand
prix'd aga välja ei antudki.
Telereklaamidest hinnati kuldmuna vääriliseks DDB Eesti Hansapangale tehtud töö "Väikelaen", Indigo Bates/Adell Taeva Pulsi õlletehasele tehtud töö "Põgenemine", Kontuur LB Rakvere Lihakombinaadile tehtud töö "Laulev siga" ja Divisioni Isoverile tehtud töö "Väikesed küttekulud".
Välireklaami kuldmunad teenisid LOOWOOLi "Skype'i tasuta tramm" ja Divisioni "Kumu, pronkssõdur jt". Trükireklaamis pärjati parimate auhindadega Taevas Ogilyy "Roheline energia" Eesti Energiale ja sama agentuuri "Korteriplaan" Toyotale.
Raadioreklaami kuldmuna läks Zavod BBDO Durexi kondoomide reklaamile "Turg", otsepostituse kuld Leo Expressi Elionile tehtud arvutikaitse reklaamile "Murra lahti".
Parimateks kampaaniateks kuulutati Zavod BBDO Postimehes ilmunud Cannes Lions 2006 festivali reklaam ja Tank Grupi Hansa Varakindlustuse reklaamiseeria.
Kuldmuna konkursi žürii esimees, Divisioni juht Urmas Lilleorg leidis, et sel aastal tegi žürii väga head tööd. Eriti kiitis ta väli- ja printmeedia žüriid.
Oma agentuuri järjekordse aasta agentuuri tiitli võidu kohta ütles Lilleorg, et firma on oma taset stabiilsena hoidnud. "See on juba kolmas aasta järjest. Oleme konkursile esitanud hulgaliselt tööd ja ilmselt on meie keskmine tase kõrgem. Pääsesime sel aastal finaali 31 tööga. Kõva rebimine on alati käinud Kontuuriga. Nii oli ka sel aastal," ütles Lilleorg.
Aasta agentuuri tiitli omistamisel arvestatakse nii finalistide kui saadud munade arvuga. Divisioni järel tuli teisele kohale Kontuur LB ja kolmandale Taevas.