• OMX Baltic0,33%270,76
  • OMX Riga−0,48%881,75
  • OMX Tallinn0,53%1 739,37
  • OMX Vilnius−0,04%1 043,95
  • S&P 500−1,32%5 870,62
  • DOW 30−0,7%43 444,99
  • Nasdaq −2,24%18 680,12
  • FTSE 100−0,09%8 063,61
  • Nikkei 2250,28%38 642,91
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%105,33
  • OMX Baltic0,33%270,76
  • OMX Riga−0,48%881,75
  • OMX Tallinn0,53%1 739,37
  • OMX Vilnius−0,04%1 043,95
  • S&P 500−1,32%5 870,62
  • DOW 30−0,7%43 444,99
  • Nasdaq −2,24%18 680,12
  • FTSE 100−0,09%8 063,61
  • Nikkei 2250,28%38 642,91
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%105,33
  • 09.03.07, 15:22
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kõige kuldsemat kuldmuna välja ei antudki

Eile jagas Eesti Reklaamiagentuuride Liit Tartus aasta parimate reklaamide eest kuldmune, kõige kuldsemat ehk grand prix'd aga välja ei antudki.
Telereklaamidest hinnati kuldmuna vääriliseks DDB Eesti Hansapangale tehtud töö "Väikelaen", Indigo Bates/Adell Taeva Pulsi õlletehasele tehtud töö "Põgenemine", Kontuur LB Rakvere Lihakombinaadile tehtud töö "Laulev siga" ja Divisioni Isoverile tehtud töö "Väikesed küttekulud".
Välireklaami kuldmunad teenisid LOOWOOLi "Skype'i tasuta tramm" ja Divisioni "Kumu, pronkssõdur jt". Trükireklaamis pärjati parimate auhindadega Taevas Ogilyy "Roheline energia" Eesti Energiale ja sama agentuuri "Korteriplaan" Toyotale.
Raadioreklaami kuldmuna läks Zavod BBDO Durexi kondoomide reklaamile "Turg", otsepostituse kuld Leo Expressi Elionile tehtud arvutikaitse reklaamile "Murra lahti".
Parimateks kampaaniateks kuulutati Zavod BBDO Postimehes ilmunud Cannes Lions 2006 festivali reklaam ja Tank Grupi Hansa Varakindlustuse reklaamiseeria.
Kuldmuna konkursi žürii esimees, Divisioni juht Urmas Lilleorg leidis, et sel aastal tegi žürii väga head tööd. Eriti kiitis ta väli- ja printmeedia žüriid.
Oma agentuuri järjekordse aasta agentuuri tiitli võidu kohta ütles Lilleorg, et firma on oma taset stabiilsena hoidnud. "See on juba kolmas aasta järjest. Oleme konkursile esitanud hulgaliselt tööd ja ilmselt on meie keskmine tase kõrgem. Pääsesime sel aastal finaali 31 tööga. Kõva rebimine on alati käinud Kontuuriga. Nii oli ka sel aastal," ütles Lilleorg.
Aasta agentuuri tiitli omistamisel arvestatakse nii finalistide kui saadud munade arvuga. Divisioni järel tuli teisele kohale Kontuur LB ja kolmandale Taevas.

Seotud lood

Uudised
  • 11.03.08, 16:56
Kuldmuna konkursile esitati 162 ERAList sõltumatut tööd
Eile lõppes tööde esitamine 10ndale Eesti reklaamiauhindade konkursile Kuldmuna, kuhu sel aastal laekus hulk töid ka väljastpoolt reklaamitööstust.
Uudised
  • 05.06.07, 18:13
Elioni arvutikaitse reklaam võitis Kiievi reklaamifestivalil kulla
Reklaamiagentuuri Leo Express loodud Elioni arvutikaitse reklaam võitis VIII Kiievi reklaamifestivalil otsepostituse kategoorias kulla.
Uudised
  • 09.03.07, 16:27
Pildid reklaamikonkursilt Kuldmuna 2007
Eile jagati Tartus eelmise aasta parimate reklaamide eest auhindu. Parimad tegijad on fotodele jäädvustanud Kontuur LB OÜ disainer Tarmo Talvik.
Uudised
  • 09.03.07, 12:11
Aasta reklaamiagentuuriks valiti Division
Eile selgusid Tartus eelmise aasta parimad reklaamid. Parimaks reklaamiagentuuriks valiti Division McCann-Erickson.
  • ST
Sisuturundus
  • 29.10.24, 15:04
Hooletu tuletöö võib kaasa tuua kopsaka rahatrahvi – hullemal juhul võib see hävitada vara
Igal aastal saab mitukümmend tuleõnnetust alguse hooletust tuletööst. Kõige sagedamini tuleb seda ette ehitusobjektidel ja töökodades – keevitustööde käigus ei märka inimene enda ümber materjali, mis võib kiirelt süttida. Tuletööde tegemisel on teadmatus suur ja nõudeid eiratakse, kuigi paljudele ettevõtetele on koolitus kohustuslik.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele