• OMX Baltic0,25%294
  • OMX Riga0,59%888,55
  • OMX Tallinn0,15%1 878,34
  • OMX Vilnius0,07%1 137
  • S&P 500−1,78%5 738,63
  • DOW 30−1,03%42 565,21
  • Nasdaq −2,63%18 065,47
  • FTSE 100−0,83%8 682,84
  • Nikkei 2250,77%37 704,93
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,93
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%96,03
  • OMX Baltic0,25%294
  • OMX Riga0,59%888,55
  • OMX Tallinn0,15%1 878,34
  • OMX Vilnius0,07%1 137
  • S&P 500−1,78%5 738,63
  • DOW 30−1,03%42 565,21
  • Nasdaq −2,63%18 065,47
  • FTSE 100−0,83%8 682,84
  • Nikkei 2250,77%37 704,93
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,93
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%96,03
  • 11.03.08, 16:56
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kuldmuna konkursile esitati 162 ERAList sõltumatut tööd

Eile lõppes tööde esitamine 10ndale Eesti reklaamiauhindade konkursile Kuldmuna, kuhu sel aastal laekus hulk töid ka väljastpoolt reklaamitööstust.
Konkursile esitati 680 reklaami, millest kolmandiku moodustasid disainiauhindade konkursi Kandiline Muna võistlustööd. Kokkuvõttes esitati töid ligi saja võrra rohkem kui eelmisel aastal. Võitjad kuulutakse välja 10ndal Kuldmuna pidulikul juubeligalal, 4. aprillil kinos Kosmos, teatas Eesti Reklaamiagentuuride Liit.
„Tegime tänavu suuri pingutusi, et suurendada tööde laekumist väljastpoolt Eesti Reklaamiagentuuride Liitu ja võime oma eesmärgi õnnestunuks lugeda,“ ütles Eesti Reklaamiagentuuride Liidu president Agne Puusaar ja märkis, et konkursile laekus 162 tööd väljastpoolt liitu, mida on märkimisväärselt rohkem kui eelmistel aastatel.
Ühtlasi esitati sel aastal noorte ehk õppivate ja töötavate ning kuni 28 aastaste reklaamitegijate poolt rohkem töid kui mullu. Hindamisele lähevad 32 noortest koosneva võistkonna reklaamid.
„Meie eesmärgiks on juhtida tähelepanu meie missioonile, milleks on parem keskkond läbi heade ideede ja panna senisest rohkem rõhku sotsiaalsele sõnumile. Seetõttu sai noortekonkursi teemaks valitud „Welcome to Estonia”, mis peaks järeltulevat põlvkonda diskussiooni kaasama ja ärgitama neid alustatut värskete ideedega täiendada,“ lisas Agne Puusaar.
Paralleelselt Kuldmunaga toimub disainiauhindade konkurss Kandiline Muna (kategooriad graafiline disain, firmastiil, illustratsioon, pakend, www ja multimeedia) koostöös Art Directors Club Estonia-ga ja seda hindab rahvusvaheline žürii.
1998. aastal asutatud Eesti Reklaamiagentuuride Liidu eesmärgiks on liikmete ühishuvide kaitsmine, rahvusliku reklaamiauhinna Kuldmuna väljaandmise korraldamine, tihe koostöö klientide ja kommunikatsiooniala organisatsioonidega turunduskommunikatsiooni valdkonna parema mõistmise nimel ja turunduskommunikatsiooni alase hariduse edendamine. ERALi visiooniks on parem keskkond läbi heade ideede. ERAL-i liikmeteks on 27 Eesti juhtivat reklaamiagentuuri.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele