Tallink vedas 2007. aasta veebruaris 455
727 reisijat, mis on 137,2% rohkem kui 2006. aasta veebruaris, teatas firma
börsile.
Mullu ei olnud Tallinki numbrites sees veel Silja Line'i reisijaid.
Veetud kaubaveo ühikute arv suurenes 181,6% ning veetud sõiduautode arv 101,8%.
Firma teatel on suurema mahutavusega M/L Galaxy Tallinn-Helsingi liikluses M/L Romantika asemel. M/L Meloodia oli 2007 a. jaanuari algusest välja prahitud ning ei opereerinud Tallinn-Helsingi liinil. Madalamaid veomahte kompenseerisid osaliselt väiksema mahutavusega M/L AutoExpress 2 perioodil 1. kuni 9. jaanuar 2007 ja M/L Vana Tallinn alates 10. jaanuarist 2007. Alates 2007 a. jaanuari keskpaigast hakkasid Tallinn-Helsingi liinil opereerima ka Superfast laevad ühe edasi-tagasi reisiga päevas.
Jaanuari alguses oli kaubaveo mahutavus Eesti-Soome liinil madalam kuna M/L Meloodia ei olnud liinil. Jaanuari keskpaigast kaubaveo mahutavus suurenes, kui Superfast laevad hakkasid tegema ühe edasi-tagasi reisi päevas. Suurenenud mahutavus ja tõusev kaubaveo nõudlus suurendasid veetud kaubaveo ühikute arvu 2007 a. jaanuaris ja veebruaris.
Kaubaveoühikute vedu mõjutas ka M/L Regal Star dokk 2006 aasta detsembris. Laev
oli liiklusest väljas 20 päeva.
Suurema mahutavusega M/L Romantika opereerib Tallinn-Stockholm liinil M/L Regina Baltica asemel. Tulenevalt M/L Regal Star ja M/L Kapella vahetamisest liinidel oli autoteki mahutavus Eesti-Rootsi liinil madalam kui 2005 aasta detsembris, mis põhjustas ka veomahtude languse. Eesti-Rootsi liinide sõiduautode ja kaubaveoühikute veomahte mõjutab osaliselt ka fakt, et osa Läti ja Leedu klientidest kasutavad Läti-Rootsi liini.
2007. a. jaanuaris ja veebruaris ei opereerinud M/L Vana Tallinn Paldiski-Kapellskär liinil ning sellest tulenevalt oli nii reisijate kui kaubaveo mahutavus madalam kui 2006. a. jaanuaris ja veebruaris.
2007. aasta veebruaris oli M/L Victoria kuivdokis ning ei opereerinud 12 päeva.
Eesti-Rootsi liinide veomahte mõjutab osaliselt ka fakt, et osa Läti ja Leedu klientidest kasutavad Läti-Rootsi liini.
Soome-Saksa liinil ei opereerinud M/L Superfast VII remonditööde tõttu 2007. aasta jaanuaris 6 päeva.
Soome-Rootsi liinil oli M/L Silja Europa oli 2007. aasta jaanuaris plaanilises kuivdokis ning laev ei
opereerinud 6 päeva.
2007. aasta jaanuaris ei opereerinud M/L Sea Wind remonditööde tõttu 5 päeva.
Seotud lood
Norra miljardärile Kjell Inge Rökkele
kuuluv valdusfirma Aker paneb müüki Euroopa suurima laevaehitusfirma Aker Yards,
mille Soome tehastes on valminud ka mitu Tallinki uut laeva.
Hansapank Markets tõstis täna avaldatud
analüüsis Tallinki aktsiasoovitust ostale hinnasihiga 1,51 eurot (23,6 krooni).
Tallinna Lennujaam tahab saavutada süsinikuneutraalsuse järgmisel ja kliimaneutraalsuse 2030. aastal. Neist viimane eesmärk on Tallinna Lennujaama finantsjuhi ja juhatuse liikme Anneli Turkini sõnul ambitsioonikas ja väljakutsuv, sest kõiki tehnoloogiaid selle saavutamiseks veel olemas ei ole.