• OMX Baltic−0,16%271,48
  • OMX Riga0,79%869,3
  • OMX Tallinn−0,06%1 731,57
  • OMX Vilnius0,03%1 064,69
  • S&P 500−1,11%5 970,84
  • DOW 30−0,77%42 992,21
  • Nasdaq −1,49%19 722,03
  • FTSE 1000,16%8 149,78
  • Nikkei 2251,8%40 281,16
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%110
  • OMX Baltic−0,16%271,48
  • OMX Riga0,79%869,3
  • OMX Tallinn−0,06%1 731,57
  • OMX Vilnius0,03%1 064,69
  • S&P 500−1,11%5 970,84
  • DOW 30−0,77%42 992,21
  • Nasdaq −1,49%19 722,03
  • FTSE 1000,16%8 149,78
  • Nikkei 2251,8%40 281,16
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%110
  • 15.03.07, 14:19
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tallinki reisijate arv kasvas veebruaris ligi 2,4 korda

Tallink vedas 2007. aasta veebruaris 455 727 reisijat, mis on 137,2% rohkem kui 2006. aasta veebruaris, teatas firma börsile.
Mullu ei olnud Tallinki numbrites sees veel Silja Line'i reisijaid.
Veetud kaubaveo ühikute arv suurenes 181,6% ning veetud sõiduautode arv 101,8%.
Firma teatel on suurema mahutavusega M/L Galaxy Tallinn-Helsingi liikluses M/L Romantika asemel. M/L Meloodia oli 2007 a. jaanuari algusest välja prahitud ning ei opereerinud Tallinn-Helsingi liinil. Madalamaid veomahte kompenseerisid osaliselt väiksema mahutavusega M/L AutoExpress 2 perioodil 1. kuni 9. jaanuar 2007 ja M/L Vana Tallinn alates 10. jaanuarist 2007. Alates 2007 a. jaanuari keskpaigast hakkasid Tallinn-Helsingi liinil opereerima ka Superfast laevad ühe edasi-tagasi reisiga päevas.
Jaanuari alguses oli kaubaveo mahutavus Eesti-Soome liinil madalam kuna M/L Meloodia ei olnud liinil. Jaanuari keskpaigast kaubaveo mahutavus suurenes, kui Superfast laevad hakkasid tegema ühe edasi-tagasi reisi päevas. Suurenenud mahutavus ja tõusev kaubaveo nõudlus suurendasid veetud kaubaveo ühikute arvu 2007 a. jaanuaris ja veebruaris.
Kaubaveoühikute vedu mõjutas ka M/L Regal Star dokk 2006 aasta detsembris. Laev
oli liiklusest väljas 20 päeva.
Suurema mahutavusega M/L Romantika opereerib Tallinn-Stockholm liinil M/L Regina Baltica asemel. Tulenevalt M/L Regal Star ja M/L Kapella vahetamisest liinidel oli autoteki mahutavus Eesti-Rootsi liinil madalam kui 2005 aasta detsembris, mis põhjustas ka veomahtude languse. Eesti-Rootsi liinide sõiduautode ja kaubaveoühikute veomahte mõjutab osaliselt ka fakt, et osa Läti ja Leedu klientidest kasutavad Läti-Rootsi liini.
2007. a. jaanuaris ja veebruaris ei opereerinud M/L Vana Tallinn Paldiski-Kapellskär liinil ning sellest tulenevalt oli nii reisijate kui kaubaveo mahutavus madalam kui 2006. a. jaanuaris ja veebruaris.
2007. aasta veebruaris oli M/L Victoria kuivdokis ning ei opereerinud 12 päeva.
Eesti-Rootsi liinide veomahte mõjutab osaliselt ka fakt, et osa Läti ja Leedu klientidest kasutavad Läti-Rootsi liini.
Soome-Saksa liinil ei opereerinud M/L Superfast VII remonditööde tõttu 2007. aasta jaanuaris 6 päeva.
Soome-Rootsi liinil oli M/L Silja Europa oli 2007. aasta jaanuaris plaanilises kuivdokis ning laev ei
opereerinud 6 päeva.
2007. aasta jaanuaris ei opereerinud M/L Sea Wind remonditööde tõttu 5 päeva.

Seotud lood

Uudised
  • 14.03.07, 17:10
Tallinki laevu ehitanud Aker Yards müügis
Norra miljardärile Kjell Inge Rökkele kuuluv valdusfirma Aker paneb müüki Euroopa suurima laevaehitusfirma Aker Yards, mille Soome tehastes on valminud ka mitu Tallinki uut laeva.
Uudised
  • 09.03.07, 16:20
Hansapank andis Tallinki aktsiale ostusoovituse
Hansapank Markets tõstis täna avaldatud analüüsis Tallinki aktsiasoovitust ostale hinnasihiga 1,51 eurot (23,6 krooni).
  • ST
Sisuturundus
  • 27.12.24, 16:38
Tehnoloogia puudumine ei heiduta, lennujaam võttis ambitsioonika eesmärgi
Tallinna Lennujaam tahab saavutada süsinikuneutraalsuse järgmisel ja kliimaneutraalsuse 2030. aastal. Neist viimane eesmärk on Tallinna Lennujaama finantsjuhi ja juhatuse liikme Anneli Turkini sõnul ambitsioonikas ja väljakutsuv, sest kõiki tehnoloogiaid selle saavutamiseks veel olemas ei ole.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele