Automüüja A2 Autowelt brutokäive kasvas
esimeses kvartalis 55% võrra, 49,9 miljoni kroonini. Suure panuse kasvu andis
luksusklassi autode müük, teatas firma.
Koguseliselt oli kasv antud perioodil 20% tõustes 163 ühikuni. Edukaim kuu esimese kvartali müügis oli märts, kui uue omaniku leidis 80 autot. Enammüüdud margiks oli VW.
Käibe kasvule aitas kaasa suurema hulga nn. luksusklassi autode müük, kommenteeris A2 Autoweldi juht Priit Maanurm.
"Paljud varakamad inimesed on aru saanud, et ostes kalli kuni 1,5 milj krooni maksva auto salongist on esimese poolaasta hinnalangus vähemalt 500 000 krooni. Ostes aga vaid 3000 km sõitnud tehasegarantiiga auto pool aastat hiljem, ei ole auto omadused sellest muutunud. Ära on toimunud lihtsalt salongiauto ja kasutatud auto hinnakorrektsioon," kommenteeris ta.
Maanurm lisas, et esimeses kvartalis müüdi 13 üle 600 000 krooni maksnud autot ja populaarseim mark oli 2006. aastal valminud Mercedes-Benzi S-klassi mudel.
Seotud lood
Amserv Grupi AS üks osanik ja juht Raivo
Kütt on seda meelt, et enne kui hakata rääkima luksusautode maksustamisest,
tuleks rangelt paika panna luksusauto kui mõiste, näiteks Audi A6 pole tema
sõnul luksusauto vaid tavaline keskklassi auto.
Mercedes tormab praegu põhjagaasiga mööda
oma mudelirivi, vahetades kiiremas korras välja kõik vananevad mudelid.
Genfis esitlusele tuleva auto tabas
Automedia Rootsi talvistelt teedelt.
Frankfurt Show esitletakse uut Mercedes
SLKd, mis on läbinud pisikesed iluprotseduurid.
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva
Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.