Küsimustele vastab Arne Suchman, Rain Stuudio OÜ cateringi juht.
Millest koosneb tavapärane firmaürituse joogi-söögivalik?
Firmaürituse söögi- ja joogivalik oleneb kindlasti tellitava ürituse otstarbest ja eesmärgist.
Kui tellitav peoteenindus on mõeldud pikemale üritusele, mille lõpp on planeeritud keskööle, siis peab kindlasti arvestama sooja ja külma toiduvalikuga.
Kui planeeritud on paaritunnine vastuvõtt, siis piisab suupistete valikust.
Kuidas need lauale (laudadele) paigutada?
Meie soovitaksime kindlasti teha eraldi söögi- ja joogilauad. Kuna inimesed, kes liiguvad enne söögilaudade poole, saavad hiljem rahulikult jooke valida ja samuti toimiks asi vastupidi.
Laudade rohkus oleneb juba ürituse külaliste arvust. Mida rohkem on külalisi, seda rohkem peab olema laudu ja nii-öelda võtuliine.
Millise roaga või millise paigutusega võiks üritusel osalejaid üllatada?
Alati võiks mõne roa lõpliku viimistluse teha kohapeal, külaliste silme all. Loomulikult ei saa seda teha igal üritusel, vaid peab vaatama ürituse iseloomu ja sihtotstarvet.
Milliseks kujuneb orienteerivalt ürituse joogi-söögivaliku hind 50 inimese ja 200 inimese puhul?
Hind sõltub sellest, mis valiku ja toorainega menüü valite, kui suurele hulgale külalistele plaanite üritust. Kui ikka soovite saada hinda 100 krooni inimese kohta, siis ei maksa loota Lada asemel Mercedest. Kindlasti soovitame vaadata pakkumises olevaid toidukoguste gramme.
Kas arvate, et soolalõhe kastmega 20 grammi inimese kohta on piisav?
Pigem olgu valik natuke väiksem, kuid kaaluliselt oleks ühte asja rohkem ja ei teki hirmu, et kõigile ei jätku just seda maitsvat soolalõhe. Kuna tavaliselt planeeritakse üritus pärast tööpäeva, siis enamik külalistest tuleb kohale otse töölt ja on söömata.
Äripäev küsis kolmelt firmalt näpunäiteid, kuidas koostada toidu- ja joogivalik 50 ja 200 osalejaga üritusele.
Seotud lood
Arvutipargi renditeenus on mugav, säästlik ja (tuleviku)kindel. Green IT tegevjuht Asko Pukk usub, et ettevõtete äriline fookus peab alati olema enda põhitegevusel, sektoril, mida teatakse peensusteni, et olla konkurentidest paremad – just selleks vajaliku aja ja raha renditeenus vabastab.