Baltika Grupile kuuluv rahvusvaheline
moebränd Monton avab täna Riia kaubanduskeskuses Mols oma suurima brändipoe.
Baltika Grupi arendusdirektor Jaan Järve kinnitusel on täna Riias avatav 603 ruutmeetrise müügipinnaga kauplus senistest brändipoodidest mastaapseim. „Näiteks Eesti suurimast – Ülemiste keskuses asuvast Montonist on see pea kaks korda suurem,” tõi Jaan Järv võrdluseks.
Riia kauplus on suurem ka mullu sügisel Moskvas Evropeiski kaubanduskeskuses avatud esimesest laiendatud müügipinnaga Montonist. Jaan Järv lisas, et varasemast suuremate kaupluste avamist plaanitakse lähiaastail kõikidel turgudel, kus Monton esindatud on.
Montoni brändijuhi Kaie Kaasi sõnul on müügipinna suurenemise peamiseks põhjuseks kollektsiooni laienemine uutesse tootekategooriatesse. „Eelmisel aastal lisandusid Montoni valikusse pesu ja rannarõivad, sel sügisel tulevad müüki jalanõud ning veel mitu erikollektsiooni,” tutvustas Kaie Kaas.
Kokku on Baltika Grupil Riia ühes olulisimas kaubanduskeskuses 820 ruutmeetrit müügipinda. Montonil on Lätis kokku viis kauplust, kõik asukohaga Riias.
Monton on rahvusvaheline kiirmoebränd, millel on unikaalne käekiri ja hästi fokuseeritud, kvaliteetne valik. Montoni kaubamärk kuulub Baltikumi ja Ida-Euroopa turgudel tegutsevale Baltika Grupile. Lisaks Montonile opereerib ettevõte ka Mosaici, Baltmani ja Ivo Nikkolo jaekette, seda kuues riigis – Eestis, Lätis, Leedus, Poolas, Ukrainas ja Venemaal. Ettevõttel on tänase seisuga kuuel turul kokku 122 kauplust.
Seotud lood
Baltika Grupp avab täna Riia
kaubanduskeskuses Riga Mols uue Mosaici moepoe.
Tarkvaraarendajale Merada on turvalisuse tagamine ühtviisi oluline nii uue tarkvara kirjutamisel kui ka küberrünnaku ohu minimeerimisel oma ettevõttele. Viimase jaoks tehakse koostöös Teliaga regulaarselt turvanõrkuste kontrolli.