Baltika Grupile kuuluv rahvusvaheline
moebränd Monton avab täna Riia kaubanduskeskuses Mols oma suurima brändipoe.
Baltika Grupi arendusdirektor Jaan Järve kinnitusel on täna Riias avatav 603 ruutmeetrise müügipinnaga kauplus senistest brändipoodidest mastaapseim. „Näiteks Eesti suurimast – Ülemiste keskuses asuvast Montonist on see pea kaks korda suurem,” tõi Jaan Järv võrdluseks.
Riia kauplus on suurem ka mullu sügisel Moskvas Evropeiski kaubanduskeskuses avatud esimesest laiendatud müügipinnaga Montonist. Jaan Järv lisas, et varasemast suuremate kaupluste avamist plaanitakse lähiaastail kõikidel turgudel, kus Monton esindatud on.
Montoni brändijuhi Kaie Kaasi sõnul on müügipinna suurenemise peamiseks põhjuseks kollektsiooni laienemine uutesse tootekategooriatesse. „Eelmisel aastal lisandusid Montoni valikusse pesu ja rannarõivad, sel sügisel tulevad müüki jalanõud ning veel mitu erikollektsiooni,” tutvustas Kaie Kaas.
Kokku on Baltika Grupil Riia ühes olulisimas kaubanduskeskuses 820 ruutmeetrit müügipinda. Montonil on Lätis kokku viis kauplust, kõik asukohaga Riias.
Monton on rahvusvaheline kiirmoebränd, millel on unikaalne käekiri ja hästi fokuseeritud, kvaliteetne valik. Montoni kaubamärk kuulub Baltikumi ja Ida-Euroopa turgudel tegutsevale Baltika Grupile. Lisaks Montonile opereerib ettevõte ka Mosaici, Baltmani ja Ivo Nikkolo jaekette, seda kuues riigis – Eestis, Lätis, Leedus, Poolas, Ukrainas ja Venemaal. Ettevõttel on tänase seisuga kuuel turul kokku 122 kauplust.
Seotud lood
Baltika Grupp avab täna Riia
kaubanduskeskuses Riga Mols uue Mosaici moepoe.
Kakskümmend aastat tagasi valmistas Erkki Aun erilise hoolega oma vanematele ühe köögimööbli komplekti – Baltesti esimese. Sellel hetkel ei osanud keegi neist arvata, kui suure teekonna algust see veel tähistama hakkab. Vanemate köök seisab siiani, peaaegu nagu uus, vankumatu tõestusena Baltesti pühendumisest meisterlikkusele. Kahekümne aasta vältel on kasvanud väikesest algusest arvestatav pereettevõte, mis on sisustanud tänaseks rohkem kui 35 000 kodu Eestis ja mujal maailmas. Selle aja jooksul on teenitud välja püsiv usaldus nii koduomanike, sisearhitektide kui ka kinnisvaraarendajate poolt.