K-Grupi turvateenistuse juhi Margus Laasi
sõnul said turvafirmad politseilt soovitusi valve all olevate objektide
häiretele mitte reageerida, kuna turvafirmade kohalolek oleks võinud märatsejaid
veelgi rohkem üles kütta.
„Otsest kokkulepet polnud, kuid politsei palus meil hinnata reageerimise ohutust, kuna pole mõtet inimesi ja vara ohtu seada, kui tundub, et olukord on liiga ohtlik,” märkis Laasi. Firmajuhi sõnul võis turvafirmade kohaletulek märatsejaid veelgi rohkem üles ärgitada, mis ka juhtus. „Meil löödi ühel autol aknaklaas sisse. Alfastar sai vist ka pihta. Loobiti klaaspudelitega,” ütles Laasi, kelle sõnul ükski turvatöötaja kannatada ei saanud.
„Ei ole mõistlik oma väikeste jõududega, nagu selleks on turvafirma patrullekipaaž, oma nina mässavate inimeste sekka toppida,” ütles asja kohta Falcki avalike suhete juht Andres Lember, kelle sõnul on selline tavaline praktika kriisisituatsioonides. Samas ütles Lember, et Falck regeeris häiretele nii palju, kui sai. „Üks auto sai ka kannatada,” märkis ta.
Securitase meheitatud valve direktor Kalle Reinart sõnas, et õhtune mürgel ei läinud ka nendest mööda. „Muidu lõhuti aknaid, kuid üks objekt sai meil ka tõsisemalt kannatada,” sõnas ta, jättes saladuseks, millise firmaga tegemist oli. „Õnneks materiaalset kahju autodele ega tervislikku meestele ei tekkinud,” sõnas Reinart.
Seotud lood
ABB Balti riikide ärijuht Jukka Patrikainen on seda meelt, et 1990ndatel Eestisse tulnud allhanketööd andsid siinsetele tööstusettevõtetele hea stardiplatvormi. Tänu tugeva tööstusriigi mainele saab ABB Eestis peagi alustada ka ülisuurte mootorite tootmist.