• OMX Baltic−1,13%286,69
  • OMX Riga0,12%876,26
  • OMX Tallinn−0,98%1 813,11
  • OMX Vilnius−1,13%1 119,44
  • S&P 500−1,81%5 990,66
  • DOW 300,38%44 591,04
  • Nasdaq −3,4%19 276,02
  • FTSE 1000,02%8 503,71
  • Nikkei 225−0,92%39 565,8
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%102,08
  • OMX Baltic−1,13%286,69
  • OMX Riga0,12%876,26
  • OMX Tallinn−0,98%1 813,11
  • OMX Vilnius−1,13%1 119,44
  • S&P 500−1,81%5 990,66
  • DOW 300,38%44 591,04
  • Nasdaq −3,4%19 276,02
  • FTSE 1000,02%8 503,71
  • Nikkei 225−0,92%39 565,8
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%102,08
  • 02.05.07, 17:42
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Moskva leht: Peterburi majandusfoorum boikoteerib Eesti firmasid

Seoses pronkssõduri ümber toimuvate segadustega on Peterburi Majandusfoorumi korraldajad Moskva ajalehe The Moscow Times andmetel loobunud koostööst Eesti ettevõtetega.
"Vene televisioon teatas, et kauplused on kõikjal riigis Eesti kaupu nagu sprotte ja šokolaadi riiulitelt ära võtnud ning järgmisel kuul toimuva Peterburi Majandusfoorumi korraldajad on keeldunud Eesti ettevõtete teenustest, sh Eesti laevast, mis pidi majutama foorumi tähtsaid külalisi," seisis leheveergudel.
Foorumi korraldajad ei olnud eilse seisuga väiteid kinnitanud.
Mainitud Eesti laeva ei õnnestunud aripaev.ee-l tuvastada. Tallinki kommunikatsioonijuht ütles, et neil foorumi korraldajatega mingisuguseid lepinguid sõlmitud ei ole.
Peterburi Majandusfoorum toimub 8.-10. juunini. Foorumi peamine teema on Venemaa ja arengumaade majandusprobleemid.

Seotud lood

Uudised
  • 14.05.07, 12:48
Venemaal pole pretensioone Eesti toidu kvaliteedi osas
Venemaa tarbijakaitsel ei ole praegusel hetkel mingisuguseid pretensioone nende Eesti toodete kvaliteedi suhtes, mida müüakse Venemaal.
  • ST
Sisuturundus
  • 24.01.25, 10:38
Telereklaam on tõhus ka sotsiaalmeedia ajastul
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Äripäeva TOPid

Tagasi Äripäeva esilehele