Olime sõpradega 1. mail Pärnus käimas. Võtsime nõuks nautida lõunasööki vabas õhus vaatega merele - Rannakohviku terrassil.
Erilisi ootusi meil polnud, kuid nii saamatut teenindust poleks 2007. aastal Pärnu-sugusest kuurordist küll oodata osanud.
Piinlikud hetked algasid, kui pärast jooke toodi võidukalt lauda kook, mille olin magustoiduks valinud. Suure ja väikese mahla segiajamisest või jäätisekokteili pikast viibimisest ei maksa rääkidagi. Lõpuks said kolm meist kätte oma praed, neljas pidi saabuma peagi. Ootasime viisakalt, kuid juba niigi jahedad road hakkasid tuule käes kiirelt jahtuma, mistõttu alustasime söömist. Neljas toit ei saabunud ka siis, kui olime lõpetanud. Pidasime paremaks see tühistada.
Ega need kolm praadigi lihtsalt kätte tulnud: üht nimetust ei leidnud teenindaja alguses arvutist kuidagi üles ning üht rooga polnud tol päeval saadaval. Ei peetud ka vajalikuks küsida, millist lisandit soovime - friikartulid ju head küll. Ja pannkoogid jäätise ja moosiga osutusid pannkookideks moosiga. Paraku mitte arvel.
Me ju kõik eksime ja lihtsast toidukohast ei eelda teab mida, kuid et lausa igal sammul ämbrisse astuda ning seda mitte kuidagi heastada - see paneb nördima. Eriti ajal, mil lauad pole veel pooltki nii hõivatud kui suvel.
Sarnaseid kogemusi tuleb ette ikka ja jälle ja mitte ainult söögilauas.
Iga kord on piinlik. Ons kliente tõesti nii palju, et sugugi pingutama ei pea?
Seotud lood
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva
Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.