Täna tõrkunud vastavatud Tele2 kodulehel
asuv iseteenindussüsteem toimib taas probleemideta.
Esinenud tõrgete kohta ütles Tele2 turundusdirektor Kristjan Seema, et saidi suurele mahule vaatamata otsustas ettevõte lehe klientidele avada ja pani esiküljele ka üleskutse, milles paluti klientide mõistvat suhtumist iseteeninduse kasutamisel esineda võivatesse probleemidesse ja tagasisidet, kui tõrkeid märgatakse.
"Uuendame nii Tele2 kodulehte kui ka iseteenindust ja selle käigus muutub koduleht ja iseteenindus kasutajatele lihtsamaks, selgemaks ja mugavamaks," ütles Seema.
Seotud lood
Eile avatud Tele2 uus
klienditeeninduskeskkond internetis on juba rivist väljas.
Vargused ei ole jätnud puutumata mitte ühtegi kaupluseketti. Kuigi suuremad poed panustavad turvalisusele üha rohkem, kannavad ärid iga aasta varguste tõttu siiski väga suuri kahjusid. Forus annab ühe Eesti suurima turvapartnerina ekspertnõu, kuidas kaitsta paremini oma vara ja kaupluse töötajad saaksid end tunda turvalisemalt.