Starman jätkas käesoleva aasta esimeses kvartalis
heade tulemustega, teenides aktsionäridele puhaskasumit 13,4 miljonit krooni ehk
15% enam kui eelmise aasta samal perioodil.
Häid tulemusi toetas õnnestunud pikaajaline tegevus traditsiooniliste teenuste osas. Oodatult avaldas kasuminäitajatele negatiivset mõju algfaasis olev maapealse leviga tasuline digitaaltelevisioon ZUUMtv, mille negatiivset mõju konsolideerimisgrupi majandustulemustele võib oodata ka lähitulevikus, teatas ettevõte börsile.
Pikemas perspektiivis aga peaks uus toode tugevdama nii ettevõtte turupositsiooni kui kasumlikkust.
Varem juba saavutatud tugevale turupositsioonile kaabeltelevisiooni ja interneti valdkonnas andis aasta alguses märgatava lisaefekti telefoniteenus.
Ettevõtte käive kasvas möödunud aasta sama ajaga võrreldes 17%. Suurima osa tuludest moodustasid traditsiooniliselt kaabeltelevisiooni- ja internetiteenused, andes vastavalt 47% ja 33% kogutuludest. Eelnevatest kiiremini kasvav telefoniteenus moodustas kvartali kogutuludest 17%. Maapealse leviga tasuline digitaaltelevisiooni teenus tulude poolele veel sisulist mõju ei avaldanud.
2007 aasta I kvartalis lähenesid Starmani kaabeltelevisiooni hinnad Eestiga sarnase elatustasemega riikide hindadele. Tavalise hinnatõusu kõrval toetavad keskmist tulu kliendi kohta ka struktuursed muudatused. Nii pakutakse enim kolmikpakette, mis väiksemaid programmivalikuid ei sisalda, ning uusi võimalusi nagu digitaaltelevisioon.
Starman vaatleb kaabeltelevisiooni, interneti ja telefoniteenust üheskoos. 2007 aasta I kvartalis oli kõigi antud teenuste kogutulu kliendi kohta 14% võrra suurem kui samal ajal aasta tagasi.
Starmani konsolideerimisgruppi kuuluvad emaettevõttena AS Starman ning tütarettevõttena alates oktoobrist 2006 Eesti Digitaaltelevisiooni AS. Eesti Digitaaltelevisiooni AS-st 66% kuulub Starmanile ning 34% AS-le Levira.
Seotud lood
Tänu Soome telekanali Nelonen
edastusõiguste kehtimahakkamisele Eestis lülitas Starman täna kanali tagasi oma
võrku.
Täna avaldatud Starmani esimese kvartali
majandustulemustele mõjus mõneti pärssivalt alles alustav ZUUMtv, millest
loodeti esialgu paremaid tulemusi.
Kui 2015. aastal tuli Spotifys lauale idee Discover Weekly funktsiooni loomiseks, ei olnud ettevõtte asutaja sellest eriti vaimustuses. Sellele vaatamata oli töötajatel piisavalt autonoomsust funktsiooni edasi arendada, luues seeläbi ülipopulaarse toote. CVKeskus.ee uuris Eesti tippjuhtidelt Kai Realolt ja Toomas Tamsarelt, kuidas mõjutab juhtimiskultuur töötajate lojaalsust ja tööandja ihaldusväärsust.