Täna avaldatud Starmani esimese kvartali
majandustulemustele mõjus mõneti pärssivalt alles alustav ZUUMtv, millest
loodeti esialgu paremaid tulemusi.
Starmani teatel püüab tütarettevõte Eesti Digitaaltelevisiooni AS esialgse mahajäämuse korvata leviala laiendamise ja paraneva programmivaliku abil, teatas Starman.
Aprilli lõpu seisuga oligi leviala juba märgatavalt suurenenud, hõlmates 83% Eesti peredest. Kuigi toote lansseerimisel oli vastav näitaja 60% hõlmas see suures osas rahvarohkeid piirkondi nagu Tallinna ja Tartu linn, kus traditsiooniline kaabeltelevisioon on majanduslikus mõttes otstarbekam ning ZUUMtv potentsiaal seetõttu tagasihoidlikum.
Ettevõtte amortisatsioonieelset kasumit vähendas ZUUMtv otseselt 4,6 miljoni krooni võrra, millele lisanduvad veel mõningad kaudsed kulud, mida seoses mitmele erinevale tootele suunatusega ei ole võimalik täpselt eraldada. ZUUMtv negatiivset mõju võib oodata ka lähitulevikus. Pikemas perspektiivis aga loodab ettevõte, et toode tugevdab nii ettevõtte turupositsiooni kui kasumlikkust.
Eraldi positsioneeritud ZUUMtv töötab kaabeltelevisioonist erineval tehnoloogilisel platvormil ning toote pakkumiseks ei kasuta Starman oma kaabellevivõrku.
Seotud lood
Eelmise nädala lõpul jõudsid Eestisse
esimesed maapealse leviga digitelevisiooni ZUUMtv-d vastu võtta võimaldavad
digiboksid, mis lähipäevil jõuavad ka esimeste klientide kodudesse.
Starmani II kvartali puhaskasum
kahanes 40%. Kasumi sõi uus projekt ZUUMtv.
Eesti venekeelsel teleturul tülitsesid Vene
MUZ-TV ja Briti RTV, kusjuures üks pooltest kahtlustab põhjusena sõda
reklaamiturul.
Starman jätkas käesoleva aasta esimeses kvartalis
heade tulemustega, teenides aktsionäridele puhaskasumit 13,4 miljonit krooni ehk
15% enam kui eelmise aasta samal perioodil.
Kui 2015. aastal tuli Spotifys lauale idee Discover Weekly funktsiooni loomiseks, ei olnud ettevõtte asutaja sellest eriti vaimustuses. Sellele vaatamata oli töötajatel piisavalt autonoomsust funktsiooni edasi arendada, luues seeläbi ülipopulaarse toote. CVKeskus.ee uuris Eesti tippjuhtidelt Kai Realolt ja Toomas Tamsarelt, kuidas mõjutab juhtimiskultuur töötajate lojaalsust ja tööandja ihaldusväärsust.