Täna avaldatud Starmani esimese kvartali
majandustulemustele mõjus mõneti pärssivalt alles alustav ZUUMtv, millest
loodeti esialgu paremaid tulemusi.
Starmani teatel püüab tütarettevõte Eesti Digitaaltelevisiooni AS esialgse mahajäämuse korvata leviala laiendamise ja paraneva programmivaliku abil, teatas Starman.
Aprilli lõpu seisuga oligi leviala juba märgatavalt suurenenud, hõlmates 83% Eesti peredest. Kuigi toote lansseerimisel oli vastav näitaja 60% hõlmas see suures osas rahvarohkeid piirkondi nagu Tallinna ja Tartu linn, kus traditsiooniline kaabeltelevisioon on majanduslikus mõttes otstarbekam ning ZUUMtv potentsiaal seetõttu tagasihoidlikum.
Ettevõtte amortisatsioonieelset kasumit vähendas ZUUMtv otseselt 4,6 miljoni krooni võrra, millele lisanduvad veel mõningad kaudsed kulud, mida seoses mitmele erinevale tootele suunatusega ei ole võimalik täpselt eraldada. ZUUMtv negatiivset mõju võib oodata ka lähitulevikus. Pikemas perspektiivis aga loodab ettevõte, et toode tugevdab nii ettevõtte turupositsiooni kui kasumlikkust.
Eraldi positsioneeritud ZUUMtv töötab kaabeltelevisioonist erineval tehnoloogilisel platvormil ning toote pakkumiseks ei kasuta Starman oma kaabellevivõrku.