USA tuntud ökonomist ja USA keskpanga
endine juht Allan Greenspan ütles, et rubla on kindlam valuuta kui dollar.
Rahandusmaailma kultusfiguur Alan Greenspani esimeseks kliendiks sai Saksa kindlustusfirmasse Allianz, mis on varem populariseerinud Vene rubla.
Peale USA keskpanga eksjuhi Allianzi minekut on räägitud, et USA dollarid tuleks müüa ja osta nende asemele Vene rublad. Nii on perspektiivikam, teatab finiz.ru.
Sakslased ise ei varja, et võtsid Greenspanilt konsultatsioone USA turusituatsiooni paremaks mõistmiseks. Tundub, et praegu pole Greenspan üksi - ka eurooplased näevad või tahavad näha USA majanduse peatset kriisi.
Greenspani praeguste tööülesannete hulka ei kuulu ainult PIMCO kvartaliaruannete kommenteerimine, vaid tal tuleb arvamust avaldada ka USA rahanduspoliitika kohta. Samas ei tähenda see, et sakslased hakkaksid kohe dollarit nõrgestama. PIMCO hallatava vara hulgas on ju ligi 0,7 triljonit dollarit. Neil päevil teatas aga Saksamaa rahandusministeerium, et Euroopa majandus ei kannata välja, kui dollar on kallim kui 1,4 eurot.
Rubla kasv või langus dollari suhtes on seotud euro ja dollari omavahelise kursiga. Pole välistatud, et välismaalased hakkavad rublasse suhtuma veelgi paremini kui siiani.
Allianzi juhatus teatas, et dollari nõrgenemise tingimustes muutub spekulantidele ahvatlevaks just rubla. Siin pole midagi ka imestada, sest rubla kurss näitab kõige selgemat kasvu, kuni 10% aastas. Otsa ja äärt pole rubla kasvule näha. Nafta kallinemine aitab asjale kaasa.
Seotud lood
Föderaalreservi eksjuht Alan Greenspan
teatas, et praegune laenukriis USAs sarnaneb parameetritelt 1987. ja 1998. aasta
börsilangustega.
Dollar langes tänase hommikuga euro suhtes
pea rekordtasemele, naelsterlingi suhtes saavutaski valuuta viimase 26 aasta
madalaima taseme.
Ehkki Alan Greenspan ei ole USA keskpanga
juht juba enam kui aasta, suutis ta eile siiski USA aktsiaturud langusse
viia.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.