AS Kalev Chocolate Factory ei nõustu EAS –
i Soome esindaja hinnanguga Kalevi Soome turu ebaõnnestunud strateegia kohta ja
kinnitab, et ettevõtte müük läheb Soomes järjest paremini.
Kalev CF juhatuse esimehe Kati Kusmini sõnul oli kuni 2006 aasta sügiseni Kalevi müük Soome tõepoolest juhuslik ja toimus suuresti mõne asjast huvitatud edasimüüja initsiatiivil, teatas firma.
„Samas on meil juba viimase 7-8 kuu jooksul välja kujunenud väga tugev ja motiveeritud koostööpartner, kellega on müügid kasvanud hüppeliselt. Oleme saanud väga head tagasisidet ka Eestit külastavatelt Soome turistidelt, müük kasvab ka Helsingi suunalistel laevadel,” sõnas Kusmin. Tema sõnul on Kalevi täna Soome eksporditavad tooted oma hinnaklassilt peamise konkurendi Fazeriga võrreldavad. „Oluline on siinjuures rõhutada, et me müüme Soome šokolaadi tahvleid, mille osas on turul väga suur konkurents. Tegelikkuses on tarbija Kalevi šokolaadi järjest enam omaks võtnud,” ütles Kusmin.
Kati Kusmini sõnul kurvastab teda, et Eesti maksumaksja raha eest ülalpeetava organisatsiooni esindaja annab ebapädevaid hinnanguid välismaal, mis kahjustavad Eesti tootja huve. „Ma loodan, et siin on tegemist mingi kommunikatsioonihäire või arusaamatusega. Kalev on Eesti mainekaim ettevõte ja me ei ole huvitatud „abist”, mis kleebib meie toodetele külge väärtusi, mida Kalev ei jaga,” sõnas Kusmin.
Seotud lood
Ettevõtluse Arendamise Sihtasutuse (EAS)
Helsingi esinduse juht Valdar Liive ütles täna Soome suursaatkonnas, et Kalevi
suurim viga Soome turul oli odava hinna kasutamine müügiargumendina.
Vargused ei ole jätnud puutumata mitte ühtegi kaupluseketti. Kuigi suuremad poed panustavad turvalisusele üha rohkem, kannavad ärid iga aasta varguste tõttu siiski väga suuri kahjusid. Forus annab ühe Eesti suurima turvapartnerina ekspertnõu, kuidas kaitsta paremini oma vara ja kaupluse töötajad saaksid end tunda turvalisemalt.