Töövälised soodustused firmas täidavad üha rohkem imagoloogilist eesmärki. Firmad, kes otsivad uusi töötajaid, avastavad, et nende saamiseks on vaja luua firmast positiivne kuvand. Nii on ettevõtted töötajate värbamisse kaasanud lisaks personalijuhtidele ka turundusosakonna.
Jõuamegi küsimuseni: kas ettevõte pakub soodustusi südamest või mulje jätmiseks? Kui soovitakse tõesti töötajate eest hoolitseda, siis on soodustuste pakett läbi mõeldud ja peab silmas just selle ettevõtte töötajate huve. Kui firmas on palju noori peresid, siis on isapuhkused ja laste mängunurgad omal kohal. Soodustused on võimalus näidata firma väärtusi: suitsunurga asemele laste mängunurk, sportimise ja sooja toidu hüvitamine. Töökohaga on inimene mõnel eluetapil seotud isegi rohkem kui oma lähedastega. Miks siis mitte ei võiks nii oluline tegija nagu tööandja tõepoolest hoolitseda ka inimese tööväliste vajaduste eest?
Autor: Tiina Saar
Seotud lood
Kuidas töötab Tehnopoli tehisarukiirendi, millist tuge idufirmad sealt saavad ja millised ettevõtted on oodatud osalema, sellest räägitakse värskes Äripäeva raadio saates.