Vastselt rahvusringhäälinguks ühinenud
Eesti Televisioon ja Eesti Raadio hakkavad otsima ühist logo, mis peaks
avalikkuse ette tulema augustis.
Ettevalmistused logo leidmiseks on juba alanud ja rahvusringhääling on konkursile kutsunud mõne agentuuri, mille nimed jäävad esialgu saladuseks, kirjutas postimees.ee.
Eesti Televisiooni turundusjuhi Kristel Marani sõnul ei kasutata televisioonis vähemalt esialgu uut rahvusringhäälingu logo ja kõik kanalid jäävad oma nimega. Eesti Televisiooni, Vikerraadio, Raadio 2, Klassikaraadio ja Raadio 4 kaubamärgid on kuulajale-vaatajale Marani sõnul väga olulised ning nende märkide kaudu identifitseerivad inimesed neile armsaks muutunud kanaleid.
"Lähiajal on Eesti Rahvusringhäälingu kaubamärk puhtalt organisatsiooniline, hakkame seda kasutama näiteks ametlikel blankettidel, pastakatel, kingitustel ja ametiautodel," ütles Maran. "Logo eesmärk peaks aga olema, et see sobiks kõigi meie praeguste kaubamärkide kõrvale."
Eeskujudeks logo tellimisel on rahvusringhäälingul analoogsed organisatsioonid Soomest ja Suurbritanniast ehk YLE ja BBC.
Seotud lood
Rahvusringhäälingu nõukogu valis esimeheks
Andres Jõesaare, kes on samal kohal olnud ka varem.
Eesti Televisiooni usaldab 87% ja Eesti
Raadiot 79% eestlastest selgub Turu-uuringute AS poolt läbi viidud elanikkonna
tele- ja raadioküsitlusest.
Riigikogu liige Peeter Kreitzberg ütles, et ringhäälingunõukogu (RHN) ei tule
tõenäoliselt kokku 1. maiks ja viivitus võib edasi lükata ka rahvusringhäälingu
juhi valimise.
Navalis Group on tuntud ettevõte, mis on tegutsenud laevaehituse, laevaremondi ja avamere ehituste valdkonnas juba üle 23 aasta. Navalis Group-i koosseisu kuulub mitu ettevõtet, mis töötavad edukalt ja tulemuslikult laevatehastes Eestis, Leedus, Soomes, Saksamaal ja Hollandis. 2024. aasta oli Navalis Group-i jaoks väga oluline, aidates kaasa ettevõtte arengule ja positsioonide tugevdamisele turul. Ettevõte näitas dünaamilist arengut, tuues turule uusi teenuseid, tugevdades rahvusvahelist koostööd ja täiustades siseprotsesse.