Revali Tallinna hotellide maikuu täituvus
langes võrreldes eelmise aastaga 4%, enim kannatas Olümpia, kuhu jäi aprilli
rahutuste järel tulemata palju Vene kliente.
Kõrgeim täituvus mais oli Reval Hotel Centralil 78,8%, järgnesid Reval Inn Tallinn 73%, Reval Park Hotel Casino 66,2% ning Reval Hotel Olümpia 64,1%, teatas hotellikett.
Revali Tallinna müügi-ja marketingidirektor Marko Männimetsa sõnul oli mais hotellidele täituvus aprilliga võrreldes samal tasemel, eelneva aasta mai kuuga aga ligi 4% väiksem. Aprilli lõpul Eestis toimunud sündmused avaldasid mõju ka hotelliturule. Kõige rohkem mõjutas see Olümpia tulemust, kus suur osa kliente Venemaalt jäid tulemata. Tänaseks on annulleerimiste arv vähenenud, kuid Vene turg on endiselt ettevaatlik.
Reval Hotel Grupp on Baltimaade suurim hotellikett, kus Reval Hotelsi kaubamärgi all on kuus hotelli Baltikumi pealinnades: kolm Tallinnas (Reval Hotel Olümpia, Reval Park Hotel Casino, Reval Hotel Central) kaks Riias (Reval Hotel Latvija ja Reval Hotel Ridzene) ja üks Vilniuses (Reval Hotel Lietuva). Teise kaubamärgi Reval Inn nime all pakutakse economy-klassi teenuseid, kus on hetkel kolm hotelli: Tallinnas, Vilniuses ja Klaipedas.
Reval Hotelsi ja Reval Inni omanik on Norra kinnisvarafirma Linstow AS. Linstow AS on Anders Wilhelmsen Group'i tütarfirma, kes on luksuslaevu haldava ettevõte Royal Carribean Cruisline suuromanik.
Seotud lood
Eesti kaudu toimiv Venemaa ja Lääne
vaheline transiitkaubandus kahaneb pronksimässu tulemusel mullusega võrreldes
30–40 protsendi võrra, leiab kohalikke transiidihaisid koondav Transiidi
Assotsiatsiooni värske analüüs. Veomahuks jääb 25–30 miljonit tonni aastas.
Pärast Eesti-Vene suhete pingestumist seose
pronkssõduri ümberpaigutamisega langes Eesti Raudteel mais piirilt vastu võetud
kaubarongide maht pea kolmandiku võrra.
Aprilli lõpust töötab Raplas asuv, Vene
Nutritec Groupile kuuluv piimakombinaat Estmilk Production osalise koormusega,
sest osa Vene partnereid ei soovi osta rinnapiimaasendajat.
Kui 2015. aastal tuli Spotifys lauale idee Discover Weekly funktsiooni loomiseks, ei olnud ettevõtte asutaja sellest eriti vaimustuses. Sellele vaatamata oli töötajatel piisavalt autonoomsust funktsiooni edasi arendada, luues seeläbi ülipopulaarse toote. CVKeskus.ee uuris Eesti tippjuhtidelt Kai Realolt ja Toomas Tamsarelt, kuidas mõjutab juhtimiskultuur töötajate lojaalsust ja tööandja ihaldusväärsust.