Pärast Eesti-Vene suhete pingestumist seose
pronkssõduri ümberpaigutamisega langes Eesti Raudteel mais piirilt vastu võetud
kaubarongide maht pea kolmandiku võrra.
Ööpäevas vastu võetud kaubarongide maht langes aprilli keskmiselt 35,2 rongilt mais keskmiselt 23 rongini, teatas ettevõte. Möödunud aasta mais oli ööpäevane keskmine piirilt vastu võetud rongide hulk 32,3.
Maikuu tulemused annavad tunnistust, et pärast pronkssõduri teisaldamisega seotud sündmusi kukkus Venemaa suunalt Eestisse saadetavate kaubarongide hulk mai esimestel päevadel järsult paarikümne rongi lähedale ööpäevas ning on püsinud enam-vähem samal tasemel terve kuu vältel.
Kuna ka juunis lubab Venemaa Eesti suunal oma kaubalähetajatele kaubarongide läbilaskemahtu kuni 17,6 rongini ööpäevas, pole kaubavedude kiiret tõusu oodata. See tähendab, et Eesti Raudtee peab kujunenud situatsiooniga kohanemiseks jätkama säästuprogrammi, mis hõlmab kulude kärpimist nii investeeringutele kui ettevõtte majandamisele ja personalivajaduste ümberhindamist.
Seotud lood
Kui nädala algul võttis Eesti Raudtee vastu
veel 16 kaubarongi ööpäevas, siis neljapäeval ja eeldatavasti ka reedel peaks
kaubarongide arv ulatuma juba 24.
Venemaa varjatud sanktsioonide tõttu
vähenenud Eesti Raudtee veomahud sunnivad firmat inimesi puhkusele saatma.
Täna pärastlõunal saabub Moskvas Oktjaberskaja
jaama eelmise reede hilisõhtul Tallinnast teele lähetatud esimene ainult
konteineritega laetud kaubarong.
Revali Tallinna hotellide maikuu täituvus
langes võrreldes eelmise aastaga 4%, enim kannatas Olümpia, kuhu jäi aprilli
rahutuste järel tulemata palju Vene kliente.
Kui 2015. aastal tuli Spotifys lauale idee Discover Weekly funktsiooni loomiseks, ei olnud ettevõtte asutaja sellest eriti vaimustuses. Sellele vaatamata oli töötajatel piisavalt autonoomsust funktsiooni edasi arendada, luues seeläbi ülipopulaarse toote. CVKeskus.ee uuris Eesti tippjuhtidelt Kai Realolt ja Toomas Tamsarelt, kuidas mõjutab juhtimiskultuur töötajate lojaalsust ja tööandja ihaldusväärsust.