Prisma kaupluseketi juht Leena Laitinen
rääkis Eesti Ekspressile, kuidas lühendada kassajärjekordi.
"Siin on üks selgitus: see tööjõu mure on suur. Me Prismas õpetame saalitöötajaid, et nad oskaksid ka kassas töötada," rääkis Laitinen.
Tema sõnul püüab ettevõte töötajate haigestumisel kõigepealt asendustöötajaid leida personalirendifirmast. Kui sealt kedagi võtta pole, tuleb kassapidajad leida teistest keti kauplustest või äärmisel juhul saalitöötajate seast.
Ideaalseks olukorraks peab Laitinen seda, kui 20 kassa kohta oleks 25 kassapidajat. "Siis saavad osa teha kohvi- ja lõunapausi jooksvalt."
Seotud lood
Rimi juht Ruth Laatre leiab, et Rimi
kauplusi ei ole mõtet võrrelda endiste Citymarketitega, kuna need olid edukad
teistsugusel ajal.
Juhtumeid, kus müügisaalis on tootel üks,
kuid kassas teine, harilikult kallim hind, kohtab tarbijakaitseameti andmetel
Balti riikides kõige sagedamini Rimi ja Maxima kauplustes.
Aripaev.ee Kuumal Toolil istus Rimi Eesti
Food tegevjuht Ruth Laatre, kes lubas, et kassajärjekorrad lühenevad
kindlasti.
Prisma Peremarketi ja SOK Eesti tegevjuhi
Leena Laitineni sõnul käib jaekaubandusturul hoogne laienemine ning seetõttu
muutuvad kauplused ja poeketid üha suuremaks ning väikepoode jääb vähemaks.
Arvutipargi renditeenus on mugav, säästlik ja (tuleviku)kindel. Green IT tegevjuht Asko Pukk usub, et ettevõtete äriline fookus peab alati olema enda põhitegevusel, sektoril, mida teatakse peensusteni, et olla konkurentidest paremad – just selleks vajaliku aja ja raha renditeenus vabastab.