Prisma kaupluseketi juht Leena Laitinen
rääkis Eesti Ekspressile, kuidas lühendada kassajärjekordi.
"Siin on üks selgitus: see tööjõu mure on suur. Me Prismas õpetame saalitöötajaid, et nad oskaksid ka kassas töötada," rääkis Laitinen.
Tema sõnul püüab ettevõte töötajate haigestumisel kõigepealt asendustöötajaid leida personalirendifirmast. Kui sealt kedagi võtta pole, tuleb kassapidajad leida teistest keti kauplustest või äärmisel juhul saalitöötajate seast.
Ideaalseks olukorraks peab Laitinen seda, kui 20 kassa kohta oleks 25 kassapidajat. "Siis saavad osa teha kohvi- ja lõunapausi jooksvalt."
Seotud lood
Rimi juht Ruth Laatre leiab, et Rimi
kauplusi ei ole mõtet võrrelda endiste Citymarketitega, kuna need olid edukad
teistsugusel ajal.
Juhtumeid, kus müügisaalis on tootel üks,
kuid kassas teine, harilikult kallim hind, kohtab tarbijakaitseameti andmetel
Balti riikides kõige sagedamini Rimi ja Maxima kauplustes.
Aripaev.ee Kuumal Toolil istus Rimi Eesti
Food tegevjuht Ruth Laatre, kes lubas, et kassajärjekorrad lühenevad
kindlasti.
Prisma Peremarketi ja SOK Eesti tegevjuhi
Leena Laitineni sõnul käib jaekaubandusturul hoogne laienemine ning seetõttu
muutuvad kauplused ja poeketid üha suuremaks ning väikepoode jääb vähemaks.
“Meie naaber on agresiivsem, karta ei tule”
Peaminister Kristen Michal sõnastab 2025. aastaks Eestile kolm eesmärki, mille eest lubab seista: aasta lõpuks on Eesti kaitse hästi kindlustatud, majandus on konkurentsivõimelisem ja bürokraatiavabam ning kasvab, ühiskondlik debatt on lugupidav ja arukas.