Internetiteenuse KÕU müük häälestusperioodi
kolmel esimesel päeval on olnud ootamatult suur, teatas ettevõte.
Häälestusperioodi ajaks liitujatele tellitud mobiilsed seadmed hakkavad klienditeenindustes lõppema. Eesti Energia jätkab endiselt lepingute sõlmimist koduseadmete kasutajatega.
"Oleme rõõmsad, et KÕU on klientide poolt nii hästi vastu võetud ja juba esimese kolme päevaga on liitunud ligikaudu 1000 klienti," rääkis Eesti Energia juhatuse liige Tiit Nigul. "KÕUga turule tuleku eel arvestasime oma prognoosides jaanipäeva aegse rahulikuma ajaga ja teenuse tutvumisperioodiga. Nii oli meie prognoos oluliselt väiksem praegusest tulemusest," lisas Nigul.
Oodatust kõrgema huvi tulemusena on Eesti suuremate linnade klienditeenistustes mobiilsed seadmed juba lõppenud. Huvilised saavad endale jätkuvalt soetada koduseadmeid, mis on mõeldud eelkõige paiksemaks kasutamiseks. "Koduseade sobib autolaadija abil kasutamiseks ka liikumisel", ütles Nigul. Koduseadmetel on mobiilsetest seadmetest tugevam signaal ka levi vastuvõtul. Uus partii mobiilseid internetiseadmeid jõuab Eesti Energia teenindusbüroodesse juuli teisel nädalal.
Eesti Energia jätkab koduseadet kasutada soovivate klientidega lepingute sõlmimist ja annab mobiilsete seadmete saabumisel sellest kohe teada.
Eesti Energia tänab kliente huvi ja usalduse eest ning jätkab tööd internetiteenuse arendamiseks.
Seotud lood
Torgu valla Tammuna küla suvilaomanikust
Soome kodanik Pekka Rahikainen soovis oma maakodusse Eesti Energia internetti
Kõu, kuid jäi pika ninaga.
Eesti Energia viis täna ajakirjanikud
trammiga sõitma ja lasi neil testida uut internetivõimalust.
Alates 18. juunist on kõigis Eesti Energia
klienditeenindustes võimalik liituda uue internetiteenusega KÕU.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.