Juhtumeid, kus müügisaalis on tootel üks,
kuid kassas teine, harilikult kallim hind, kohtab tarbijakaitseameti andmetel
Balti riikides kõige sagedamini Rimi ja Maxima kauplustes.
Sarnast "skeemi" on tarbijakaitseamet kohanud erinevates, mitte ainult Rimi või Maxima kauplustes, kirjutas EPL ONline. Kuigi kaupluste juhtkonnad on hinnaerinevuste korral vabandanud ja toonud hindade erinevuse põhjenduseks kaupluste töötajate lohakuse või eksimuse, on tarbijakaitsjatele jäänud mulje, et hindade erinevus kassas ja müügisaalis on mõnede kaupluste teadlik hinnapoliitika.
Tarbijakaitseameti hinnangul on tegemist tarbijate teadliku eksitamisega, taolise tarbija petmise eest on kauplejale võimalik määrata ka kuni 30 000 krooni suurune rahatrahv.
Hiljuti peetud Balti riikide tarbijakaitseametite koosolekul selgus, et samalaadne hindade erinevuse probleem on päevakorras ka Lätis ja Leedus. Kõigis kolmes Balti riigis torkasid selle "probleemiga" eelmisel aastal silma eelkõige Rimi ja Maxima kauplused.
Seotud lood
Rakvere linna tuleva Leedu kaupluseketi VP
Market naaberkinnistu omaniku kaebuse peale muudeti hoone detailplaneeringut,
sest pood oleks varjanud tema aknasse paistva valguse.
Leedu kauplustekett Maxima avas vahetult
enne jõule Tartus kaks kauplust, neist ühes narritavad aga ostjaid avamisest
saati ülimalt pikad järjekorrad, kuna ostjaid teenindab vaid üks kassa.
Prisma kaupluseketi juht Leena Laitinen
rääkis Eesti Ekspressile, kuidas lühendada kassajärjekordi.
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva
Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.