Juhtumeid, kus müügisaalis on tootel üks,
kuid kassas teine, harilikult kallim hind, kohtab tarbijakaitseameti andmetel
Balti riikides kõige sagedamini Rimi ja Maxima kauplustes.
Sarnast "skeemi" on tarbijakaitseamet kohanud erinevates, mitte ainult Rimi või Maxima kauplustes, kirjutas EPL ONline. Kuigi kaupluste juhtkonnad on hinnaerinevuste korral vabandanud ja toonud hindade erinevuse põhjenduseks kaupluste töötajate lohakuse või eksimuse, on tarbijakaitsjatele jäänud mulje, et hindade erinevus kassas ja müügisaalis on mõnede kaupluste teadlik hinnapoliitika.
Tarbijakaitseameti hinnangul on tegemist tarbijate teadliku eksitamisega, taolise tarbija petmise eest on kauplejale võimalik määrata ka kuni 30 000 krooni suurune rahatrahv.
Hiljuti peetud Balti riikide tarbijakaitseametite koosolekul selgus, et samalaadne hindade erinevuse probleem on päevakorras ka Lätis ja Leedus. Kõigis kolmes Balti riigis torkasid selle "probleemiga" eelmisel aastal silma eelkõige Rimi ja Maxima kauplused.
Seotud lood
Rakvere linna tuleva Leedu kaupluseketi VP
Market naaberkinnistu omaniku kaebuse peale muudeti hoone detailplaneeringut,
sest pood oleks varjanud tema aknasse paistva valguse.
Leedu kauplustekett Maxima avas vahetult
enne jõule Tartus kaks kauplust, neist ühes narritavad aga ostjaid avamisest
saati ülimalt pikad järjekorrad, kuna ostjaid teenindab vaid üks kassa.
Prisma kaupluseketi juht Leena Laitinen
rääkis Eesti Ekspressile, kuidas lühendada kassajärjekordi.
Tiina Käsi on nimi, mis kõlab ärimaailmas paljudele tuttavalt. Tal on juhtimises üle 25 aasta kogemust, kuid tema karjäär pole olnud lihtne ega lineaarne, vaid täis ootamatuid võimalusi ja väljakutseid, millest on sündinud väärtuslikud õppetunnid. Nordea Eesti tegevjuht, kes alustas oma karjääri rootsi keele õpetajana, on tänaseks saavutanud palju ja juhib mitmekesist ning rahvusvahelist organisatsiooni. Käsi kogemus ja oskus tasakaalustada töötulemusi ja inimlikku hoolivust teevad temast juhi, kelle teadmised ja arusaamad on väärt jagamist.