Alates tänasest hakkavad
Tallinn-Tartu-Tallinn liinil sõitma kuus uut tipptehnoloogilist BOVA Magiq
kaugliinibussi.Investeeringu kogusumma on ligi 30 miljonit krooni. See on
seni suurim investeering reisijateveo kaugliikluse kaasajastamisse, teatas
firma.
BOVA Magiq on Hollandi bussifirma VDL Bus Coach poolt toodetav 14,865 meetri pikkune ja 61 reisijat mahutav kaugliinibuss. BOVA Magiq buss pakub reisijatele mitmeid mugavusi nagu näiteks jalgadele kolmetasandiline toetuspind; igale istekohale klapplauad; juhi juures DVD, CD (mp3), stereoraadio; 2 LCD 17 tollist monitori; internetiühendus; tualettruum; joogiautomaat erinevate kuumade jookide valmistamiseks. Bussis on olemas automaatne kliimaseade ja iga reisija jaoks eraldi kohtventilatsioon.
Bussid hakkavad väljuma nii Tallinnast kui ka Tartust pea igal täistunnil.
Seotud lood
Ettevõtte juhatuse esimehe Riivo Seppari
sõnul jäi Sebe mullu Võru linnaliinide teenindamisel rohkem kui miljoni krooniga
kahjumisse, see aasta ei tuli Seppari sõnul parem.
Bussifirma Sebe likvideerib osa oma Tartu
remonditöökojast, koondades kümmekond inimest, juhatuse esimees ei välista ka
edasisi koondamisi.
Tallinnast täna lõuna ajal Tartusse
väljunud liinibussi juhil esines Tartusse sissesõidul terviserike ning mees
suri.
Majandusministeerium tahab kehtestada
avalikke liine teenindavatele bussidele vanusepiirangu, bussifirmade arvates on
tegu mõttetu nõudega.
Kui 2015. aastal tuli Spotifys lauale idee Discover Weekly funktsiooni loomiseks, ei olnud ettevõtte asutaja sellest eriti vaimustuses. Sellele vaatamata oli töötajatel piisavalt autonoomsust funktsiooni edasi arendada, luues seeläbi ülipopulaarse toote. CVKeskus.ee uuris Eesti tippjuhtidelt Kai Realolt ja Toomas Tamsarelt, kuidas mõjutab juhtimiskultuur töötajate lojaalsust ja tööandja ihaldusväärsust.