Bussifirma Sebe likvideerib osa oma Tartu
remonditöökojast, koondades kümmekond inimest, juhatuse esimees ei välista ka
edasisi koondamisi.
Sebe juhatuse esimehe Riivo Seppari sõnul vähendas ettevõte GoBusi territooriumil asuvat rendipinda 500 ruutmeetri jagu. „Ehitasime endale uue, 700ruutmeetrise töökoja Kose valda oma kinnistule ja seetõttu kolivad kerekeevitustööd üle Kosele,“ vahendas Seppari sõnu postimees.ee.
Tema sõnul tegi ettevõte tartlastele pakkumise hakata Kosel tööl käima. „Need, kes ei soovinud sinna minna, koondasime ära,“ lausus ta.
Seppari andmetel koondatakse 1. jaanuarist kuus meest, osa lahkus aga osakonnast omal algatusel.
Seotud lood
Alates tänasest hakkavad
Tallinn-Tartu-Tallinn liinil sõitma kuus uut tipptehnoloogilist BOVA Magiq
kaugliinibussi.Investeeringu kogusumma on ligi 30 miljonit krooni. See on
seni suurim investeering reisijateveo kaugliikluse kaasajastamisse, teatas
firma.
Töötukassa andmetel võtab koondamine tuure
üles, oktoobris maksis kassa kollektiivse koondamise hüvitist 12 ettevõtte 366
töötajale.
Reisijatevedu pakkuv ettevõtte Sebe on
sunnitud koondama 38 inimest. 32 bussipargi töötajat kaotavad töö Narvas ja
6 Tartus. Koondamise põhjuseks toob bussifirma, et tegutseti rendialal ning
omanik otsustas pinna Maxima toidukauplusteketile müüa. Sellega tuli tegevus
lõpetada.
Ettevõtte juhatuse esimehe Riivo Seppari
sõnul jäi Sebe mullu Võru linnaliinide teenindamisel rohkem kui miljoni krooniga
kahjumisse, see aasta ei tuli Seppari sõnul parem.
Kui 2015. aastal tuli Spotifys lauale idee Discover Weekly funktsiooni loomiseks, ei olnud ettevõtte asutaja sellest eriti vaimustuses. Sellele vaatamata oli töötajatel piisavalt autonoomsust funktsiooni edasi arendada, luues seeläbi ülipopulaarse toote. CVKeskus.ee uuris Eesti tippjuhtidelt Kai Realolt ja Toomas Tamsarelt, kuidas mõjutab juhtimiskultuur töötajate lojaalsust ja tööandja ihaldusväärsust.