Eile varahommikul Estonian Airi lennukiga
Iirimaalt Dublinist Tallinna jõudnud reisijad avastasid, et paljud neist olid
oma pagasist ilma jäänud.
"Jõudsin Dublinist Tallinna ja minu suureks üllatuseks avastas umbes kahekümneliikmeline grupp inimesi, et nende pagasit lihtsalt ei olnud selles lennukis," rääkis kohvrist ilma jäänud reisija Merike Darmody Postimehele. Selgus, et nii tema kui ka mitme kaasreisija pagas jäeti Dublinisse maha.
Darmodyt hämmastas pagasi kadumisest rohkem fakt, et juhtunu kohta oli Tallinna lennujaamast peaaegu võimatu informatsiooni hankida.
Estonian Airi PR-direktori Ilona Eskelineni sõnul on selliseid juhtumeid raske ennetada, sest lennuki kaalu piiranguid mõjutavad palju just ilmastikuolud.
Eskelinen selgitas, et ülekoormatud lennuki kaalu vähendamiseks jäetakse kõigepealt maha post, siis kaup ning vajadusel ka osa pagasist.
Seotud lood
Eile alustas regulaarliinidel lende
Estonian Airi kuues Boeing 737 registritähisega ES-ABL.
Estonian Air avab sügisel uue lennuliini
Tallinna–Kuressaare–Stockholm. Algselt juunis käivitama pidanud lennuliini kohta
lubas Estonian Airi pressiesindaja täpsema info avalikustada esmaspäeval.
Estonian Air otsib mullusest
hiigelkahjumist väljapääsu uute liinide avamisest Baltimere äärsetesse
linnadesse.
Seoses hooajast tuleneva nõudluse
vähenemisega muudab Estonian Air lendude arvu Tallinna ja Pariisi vahel neljast
korrast nädalas kolmele korrale. Alates augusti lõpust ei toimu reedeseid
otselende. Viimane reedene lend Pariisi toimub 31. augustil 2007.
Kui 2015. aastal tuli Spotifys lauale idee Discover Weekly funktsiooni loomiseks, ei olnud ettevõtte asutaja sellest eriti vaimustuses. Sellele vaatamata oli töötajatel piisavalt autonoomsust funktsiooni edasi arendada, luues seeläbi ülipopulaarse toote. CVKeskus.ee uuris Eesti tippjuhtidelt Kai Realolt ja Toomas Tamsarelt, kuidas mõjutab juhtimiskultuur töötajate lojaalsust ja tööandja ihaldusväärsust.