Seoses hooajast tuleneva nõudluse
vähenemisega muudab Estonian Air lendude arvu Tallinna ja Pariisi vahel neljast
korrast nädalas kolmele korrale. Alates augusti lõpust ei toimu reedeseid
otselende. Viimane reedene lend Pariisi toimub 31. augustil 2007.
Estonian Air jätkab otselende Pariisi sarnaselt eelmisele suvele teisipäeviti, neljapäeviti ja pühapäeviti kuni suvehooaja lõpuni, so 27. oktoobrini 2007, teatas ettevõte.
Lennumahtude optimeerimine toimub ka Tallinn-Barcelona liinil. Alates oktoobrist ei toimu Estonian Airi kolmapäevaseid lende. Viimane kolmapäevane lend toimub 26. septembril 2007. Estonian Air jätkab lende Tallinna ja Barcelona vahel esmaspäeviti ja reedeti kuni suvehooaja lõpuni.
Talveperioodil oodatava vähese nõudluse tõttu ei toimu lende Tallinna ja Barcelona vahel ajavahemikus 28. oktoobrist 2007 kuni 16. veebruarini 2008. Lennuliin avatakse uuesti juba 17. veebruaril 2008 hooaja esimese lennuga Barcelonasse.
Klientidele, kes on juba eelpool nimetatud aegadel piletid broneerinud, pakutakse Estonian Airi poolt alternatiivseid lennuvõimalusi.
Kõik vastavad lennuplaani muudatused viiakse sisse ka Estonian Airi broneerimissüsteemidesse.
Lisainformatsioon Estonian Airi kõnekeskusest telefonil 6 401160, aadressil www.estonian-air.ee ja reisibüroodest.
Estonian Air, Eesti rahvuslik lennukompanii, pakub otselende Tallinnast üle Euroopa. Estonian Airi liinilennud suunduvad Barcelonasse, Brüsselisse, Kopenhaagenisse, Dublinisse, Dubrovnikusse, Frankfurti, Hamburgi, Kiievisse, Londonisse, Milanosse, Moskvasse, Oslosse, Pariisi, Simferopolisse, Stockholmi ja Viini - ühtekokku 16 sihtkohta.
Lisaks liinilendudele korraldatakse ka puhkusereise, teenindades 2006.aastal ühtekokku 689 800 reisijat .
Estonian Airi omanikud on Eesti riik, SAS Group ja investeerimispank Cresco.
Seotud lood
Estonian Air otsib mullusest
hiigelkahjumist väljapääsu uute liinide avamisest Baltimere äärsetesse
linnadesse.
Eile varahommikul Estonian Airi lennukiga
Iirimaalt Dublinist Tallinna jõudnud reisijad avastasid, et paljud neist olid
oma pagasist ilma jäänud.
Kui 2015. aastal tuli Spotifys lauale idee Discover Weekly funktsiooni loomiseks, ei olnud ettevõtte asutaja sellest eriti vaimustuses. Sellele vaatamata oli töötajatel piisavalt autonoomsust funktsiooni edasi arendada, luues seeläbi ülipopulaarse toote. CVKeskus.ee uuris Eesti tippjuhtidelt Kai Realolt ja Toomas Tamsarelt, kuidas mõjutab juhtimiskultuur töötajate lojaalsust ja tööandja ihaldusväärsust.