Justiitsminister Rein Langi arvates ei tohi
kõikidele ühiskonnaliikmetele tekitada arutuid piiranguid, sest tegelikkuses
tekitavad liikluses probleeme kaduvväike osa ühiskonnast, kirjutas
postimees.ee.
«Mulle teeb muret Eestis üha kasvav tendents nõuda kõva kätt. Kurdetakse, et kõik on halvasti ja mõned usuvad, et olukorda parandaks karmimad karistused või lisapiirangud,» vahendas Reformierakond justiitsministri erakonna suvepäevadel öeldud sõnu.
Rein Langi hinnangul avab iga uus piirang omamoodi Pandora laeka, tekitades järjest enam uusi piiranguid, kuni ühel päeval avastatakse ennast politseiriigist.
«Vabade inimestena ja liberaalidena peab selline suhtumine meid tagajalgadele ajama. Me peame isikuvabaduste ja inimõiguste säilimise eest võitlema iga päev, need pole meile taevase kingitusena lihtsalt antud,» ütles minister.
Ta kinnitas, et ta ei poolda suuri repressioone, vaid usub teooriat, et karistus peab olema vältimatu.
Kuigi aasta esimene pool oli liikluses traagiline, näitab viimase kuu statistika ministri hinnangul siiski olulist positiivsed muutust. Seda seetõttu, et liiklusjärelvalvet on tõhustatud ja liikluseeskirjade rikkujad tunnetavad varasemast selgemalt politsei järelvalvet teedel.
Seotud lood
Viru Keemia Grupi arendusdirektor ja
juhatuse liige Jaanus Purga avaldas Põhjarannikus Ida-Viru inimestele üleskutse,
et nad liiklushuligaanidega võitlema hakkaksid.
Liiklusohutuse pärast mures seltskond
soovib kõik sõidukid varustada jälitusseadmega.
Täna, 18. juulil toimunud justiits- ja
siseministri kohtumisel otsustasid ministrid välja töötada seadusemuudatuste
paketi, mille eesmärgiks on olukorra parandamine liikluses, teatas
justiitsministeerium.
Tänu politsei tõhusamale kontrollile ja
inimeste kasvanud hoolivusele on traagilise kevade ja suve alguse järel
vähenenud liiklussurmade arv - juulis hukkus teedel üle kahe korra vähem inimesi
kui mullu samal kuul.
Kui 2015. aastal tuli Spotifys lauale idee Discover Weekly funktsiooni loomiseks, ei olnud ettevõtte asutaja sellest eriti vaimustuses. Sellele vaatamata oli töötajatel piisavalt autonoomsust funktsiooni edasi arendada, luues seeläbi ülipopulaarse toote. CVKeskus.ee uuris Eesti tippjuhtidelt Kai Realolt ja Toomas Tamsarelt, kuidas mõjutab juhtimiskultuur töötajate lojaalsust ja tööandja ihaldusväärsust.