• OMX Baltic0,09%271,91
  • OMX Riga−0,16%862,52
  • OMX Tallinn0,33%1 732,68
  • OMX Vilnius−0,22%1 064,37
  • S&P 5000,47%5 958,71
  • DOW 30−0,05%42 817,49
  • Nasdaq 0,78%19 725,95
  • FTSE 1000,22%8 102,72
  • Nikkei 2251,19%39 161,34
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%105,39
  • OMX Baltic0,09%271,91
  • OMX Riga−0,16%862,52
  • OMX Tallinn0,33%1 732,68
  • OMX Vilnius−0,22%1 064,37
  • S&P 5000,47%5 958,71
  • DOW 30−0,05%42 817,49
  • Nasdaq 0,78%19 725,95
  • FTSE 1000,22%8 102,72
  • Nikkei 2251,19%39 161,34
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%105,39
  • 09.08.07, 18:02
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eestikeelne Playboy tuleb müüki oktoobris

Maailma suurima ja edukaima meesteajakirja Playboy esimene eestimaine number ilmub käesoleva aasta oktoobris, teatas ajakirja Eesti väljaandja.
Eesti on riikide arvestuses maailmas 25. ning ühtlasi esimene riik Baltimaades, kus Playboy ajakirja välja antakse.
Eesti Playboy peatoimetaja Jaago-Mait Arusoo sõnul võib kuukirja iseloomustada meestele suunatud elustiili- ja kvaliteetajakirjana, mille sisust on üle poole eestimaine. "Eesti Playboys on põhirõhk huvitaval, mitmekesisel ja soliidsel sisul, kust ei puudu kõrgetasemelised fotoseeriad, intervjuud tuntud persoonidega, nii aktuaalsed kui ka ajatud teemad ning erinevate eluvaldkondade rubriigid," selgitab ta. "Tõmbenumbriks on kindlasti ka kuu kaunitarid ehk Playmate'id."
Playboy'd välja andva Bränd Kirjastused OÜ turundus- ja reklaamijuhi Mati Kiisleri sõnul eristub ajakiri selgelt siinsetest meesteajakirjadest. "Üheks erinevuseks on asjaolu, et oleme oma kaasautoriteks kaasanud ka naisi ning just seetõttu leiavad meie ajakirjast huvitavat lugemist ka õrnema sugupoole esindajad," selgitab ta. "Lisaks sellele on Eesti väljaandes suurem osa kohalik materjal."
Peatselt alustatakse ka Playboy modellide ja "jänkude" otsingutega.
Playboy kaubamärk on loodud Hugh M. Hefneri poolt 1953. aastal USAs, kui ilmus Playboy ajakirja esiknumber, milles poseeris tolle aja üks suuremaid staare Marilyn Monroe. Esimene rahvusvaheline väljaanne ilmus 1972. aastal Saksamaal. Täna ilmub Playboy lisaks USAle ja Saksamaale ka Prantsusmaal, Venemaal, Tšehhis, Rumeenias, Sloveenias, Ukrainas, Hollandis, Kreekas, Ungaris, Gruusias, Hispaanias, Slovakkias, Poolas, Serbias, Horvaatias, Bulgaarias, Jaapanis, Mehhikos, Argentiinas, Brasiilias ja Indoneesias. Playboyd loeb iga kuu rohkem kui 18 miljonit inimest üle maailma.
Playboy kaanetüdrukutena on oma karjäärile tuule tiibadesse saanud tänased superstaarid Sharon Stone, Kim Basinger, Carmen Electra, Drew Barrymore, Victoria Silvestedt ja Pamela Anderson. Lisaks sellele on ajakirjas läbi aegade poseerinud ka Cindy Crawford, Madonna, Melanie Griffith, Nancy Sinatra, Gina Lee Nolin jpt. 2001. aastal valiti Playboy nädala kübertüdrukuks eestlanna Piret Aava.

Seotud lood

Uudised
  • 14.12.07, 10:19
Playboy purustas kõigi aegade jaemüügirekordi
Kõigi aegade suurima jaemüügikäibega kuukiri Eestis on Playboy oktoobrinumber, ilmnes äsja selgunud müügitulemustest.
Uudised
  • 19.09.06, 13:37
Analüütik: Playboy muutub monogaamseks
Playboy asutaja Hugh Hefneri jaoks jäi ühest naiseks võib olla väheseks, kuid ühest divisjonist ilmselt piisab, kirjutab ajakiri Forbes.
Uudised
  • 03.09.07, 11:26
Playboy otsib Eestis modelle
Maailma suurima ja edukaima meesteajakirja Playboy Eesti väljaanne alustas modellide otsinguga, teatas Eesti ajakirja toimetus.
  • ST
Sisuturundus
  • 20.12.24, 18:09
Navalis Group Shipbuilding & Offshore: 2024. aasta tulemused – uute võimaluste ja saavutuste aasta
Navalis Group on tuntud ettevõte, mis on tegutsenud laevaehituse, laevaremondi ja avamere ehituste valdkonnas juba üle 23 aasta. Navalis Group-i koosseisu kuulub mitu ettevõtet, mis töötavad edukalt ja tulemuslikult laevatehastes Eestis, Leedus, Soomes, Saksamaal ja Hollandis. 2024. aasta oli Navalis Group-i jaoks väga oluline, aidates kaasa ettevõtte arengule ja positsioonide tugevdamisele turul. Ettevõte näitas dünaamilist arengut, tuues turule uusi teenuseid, tugevdades rahvusvahelist koostööd ja täiustades siseprotsesse.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele