Balti laevaremonditehase (BLRT) suuromanik
ja juht Fjodor Berman ütles, et kuigi investeeringuteks firmal täna raha jagub,
ei välista tulevikus aktsiate börsile toomist.
Berman kasvatab Eesti suurimat tööstuskontserni hirmuäratava kiirusega, ostes kokku üha uusi ettevõtteid ning laiendades tegevust uutele turgudele, kirjutas Saldo.
"Vähemalt lähipiirkonnas oleks BLRT börsifirmana muidugi unikaalne nähtus ning seda just oma tegevusvaldkondade tõttu. Samas võib see olla ka miinuseks, kuna investorite silmis võib erinevates tegevussuundades peituda hulk erinevaid riske," kommenteeris Berman.
"Loomulikult ei välista me seda, et kunagi võiks meist saada börsifirma. Kuid täna pole see küsimus number üks," ütles ta.
Hiljuti sõlmis BLRT Balti riikide laevaehituse ajaloo suurima lepingu, mille maksumuseks on ligi 700 miljonit krooni.
BLRT tänavune kasum peaks Bermani sõnul ületama mulluse 402 miljoni krooni piiri. 2005. aastal oli ettevõtte kasum 254 mln kr.
BLRT Gruppi kuulub 63 tütarettevõtet.
Seotud lood
Silbeti tegevjuhi Vjatšeslav Šlõki sõnul ei
mõju intresside tõus ärile hästi.
BLRT Grupp seadis omale eesmärgiks tuua
koju kõik välismaale paremat teenistust otsima läinud keevitajad.
SRC Grupp ja rahvusvaheline
laevanduskontsern Aker Yards sõlmisid koostöölepingu, mille tulemusel pakub SRC
Euroopa ühele suurimale laevaremondifirmale, Fjodor Bermani BLRT-le tihedamat
konkurentsi.
Eesti kontserni BLRT Grupp kuuluv Leedu
ettevõte AB Vakaru laivu statykla ning Saksa BARD Engineering Gmbh sõlmisid
Baltimaade suurima laevaehituslepingu, mille maksumus on orienteeruvalt 700
miljonit krooni.
ABB Balti riikide ärijuht Jukka Patrikainen on seda meelt, et 1990ndatel Eestisse tulnud allhanketööd andsid siinsetele tööstusettevõtetele hea stardiplatvormi. Tänu tugeva tööstusriigi mainele saab ABB Eestis peagi alustada ka ülisuurte mootorite tootmist.