E-Betoonelemendi Rakvere tehases alustati
seitsme aasta järel taas betoonist raudteeliiprite tootmist, planeeritud
tootmismahuga suudab firma katta Eesti vajaduse liipripakkude järele.
Esimesed vagunid valminud raudteerööbaste aluspakkudega jõudsid sel nädalal Põlva jaama, kust need hiljem remonti vajavasse raudteelõiku edasi saadetakse, kirjutas Virumaa Teataja.
Kümme aastat tagasi alustas firma Rakvere tehases liipritootmist esimest korda ning selle perioodi toodangut võib leida relsse paigal hoidmas peale Eesti veel Lätis, Leedus, Venemaal, Ukrainas, Usbekistanis ja Soomes.
Nüüd hakkab tehas taas liipreid tegema ja seda koostöös Eesti Raudteega, kelle arendustöö tulemusel on parandatud liipri ristlõiget, et see vastaks ka praegusaegse raudtee nõuetele.
“Eesti Raudtee panustab praegu eelkõige olemasoleva infrastruktuuri remontimisse, kuid ees ootab näiteks selline suur töö nagu Koidula raudteepiirijaama rajamine, kuhu plaanitakse ehitada 25,5 km rööbasteid,” rääkis E-Betoonelemendi liipritootmise projektijuht Ergo Sepp.
Seotud lood
Ligi 200 inimese koondamine Eesti Raudteest
võib ettevõtte enda hinnangul maksma minna kuni 10 miljonit krooni.
Rakvere võib tulevikus saada raudtee alt
läbi mineva tunneli ja Tapa lõpuks oodatud viadukti. Vähemasti projektide
koostamiseks on raha olemas ja Tapal tööd juba käivad.
Juulikuu veomahuks Eesti Raudtee
infrastruktuuril oli esialgsetel andmetel 2,50 miljonit tonni. Antud tulemus jäi
käesoleva aasta juuni mahule alla 3,5% ja eelmise aasta juuli mahule 35%.
Eilne raudteeõnnetus Jõhvi lähistel, mille
tagajärjel oli raudtee liikluseks suletud 20 tundi ja 20 minutit jättis Narva ja
Jõhvi vahele tee taastamist ootama kuus kaubarongi, teatas ettevõte.
Uue sarja esimene saade!
Elisa Eesti juht Andrus Hiiepuu rõhutab uhiuues sarjas “Juhtides tulevikku”, et suurfirmad liiguvad kestlikkuse suunas ja sellega kujundatakse ümber tööstusharud. Kes pole sellega kaasas, jääb lihtsalt maha.