• OMX Baltic0,47%272,87
  • OMX Riga−0,23%872,34
  • OMX Tallinn−0,21%1 756,66
  • OMX Vilnius−0,17%1 047,81
  • S&P 5000,74%5 973,1
  • DOW 300,00%43 729,34
  • Nasdaq 1,51%19 269,46
  • FTSE 100−0,25%8 120,43
  • Nikkei 2250,3%39 500,37
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,93
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%105,8
  • OMX Baltic0,47%272,87
  • OMX Riga−0,23%872,34
  • OMX Tallinn−0,21%1 756,66
  • OMX Vilnius−0,17%1 047,81
  • S&P 5000,74%5 973,1
  • DOW 300,00%43 729,34
  • Nasdaq 1,51%19 269,46
  • FTSE 100−0,25%8 120,43
  • Nikkei 2250,3%39 500,37
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,93
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%105,8
  • 16.08.07, 12:36
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Omamaised raudteeliiprid toodetakse taas Rakveres

E-Betoonelemendi Rakvere tehases alustati seitsme aasta järel taas betoonist raudteeliiprite tootmist, planeeritud tootmismahuga suudab firma katta Eesti vajaduse liipripakkude järele.
Esimesed vagunid valminud raudteerööbaste aluspakkudega jõudsid sel nädalal Põlva jaama, kust need hiljem remonti vajavasse raudteelõiku edasi saadetakse, kirjutas Virumaa Teataja.
Kümme aastat tagasi alustas firma Rakvere tehases liipritootmist esimest korda ning selle perioodi toodangut võib leida relsse paigal hoidmas peale Eesti veel Lätis, Leedus, Venemaal, Ukrainas, Usbekistanis ja Soomes.
Nüüd hakkab tehas taas liipreid tegema ja seda koostöös Eesti Raudteega, kelle arendustöö tulemusel on parandatud liipri ristlõiget, et see vastaks ka praegusaegse raudtee nõuetele.
“Eesti Raudtee panustab praegu eelkõige olemasoleva infrastruktuuri remontimisse, kuid ees ootab näiteks selline suur töö nagu Koidula raudteepiirijaama rajamine, kuhu plaanitakse ehitada 25,5 km rööbasteid,” rääkis E-Betoonelemendi liipritootmise projektijuht Ergo Sepp.

Seotud lood

Uudised
  • 13.08.07, 11:08
Eesti Raudtee: koondamine võib maksma minna kuni 10 miljonit
Ligi 200 inimese koondamine Eesti Raudteest võib ettevõtte enda hinnangul maksma minna kuni 10 miljonit krooni.
Uudised
  • 08.09.07, 17:53
Rakvere valmistub tunnelit kaevama
Rakvere võib tulevikus saada raudtee alt läbi mineva tunneli ja Tapa lõpuks oodatud viadukti. Vähemasti projektide koostamiseks on raha olemas ja Tapal tööd juba käivad.
Uudised
  • 08.08.07, 12:15
Eesti Raudtee veomahud on kahanenud kolmandiku võrra
Juulikuu veomahuks Eesti Raudtee infrastruktuuril oli esialgsetel andmetel 2,50 miljonit tonni. Antud tulemus jäi käesoleva aasta juuni mahule alla 3,5% ja eelmise aasta juuli mahule 35%.
Uudised
  • 11.07.07, 17:51
Eesti Raudtee: ootama jäi kuus kaubarongi
Eilne raudteeõnnetus Jõhvi lähistel, mille tagajärjel oli raudtee liikluseks suletud 20 tundi ja 20 minutit jättis Narva ja Jõhvi vahele tee taastamist ootama kuus kaubarongi, teatas ettevõte.
  • ST
Sisuturundus
  • 31.10.24, 13:21
Elisa juht: kestlikkuse rongi enam ei peata
Uue sarja esimene saade!
Elisa Eesti juht Andrus Hiiepuu rõhutab uhiuues sarjas “Juhtides tulevikku”, et suurfirmad liiguvad kestlikkuse suunas ja sellega kujundatakse ümber tööstusharud. Kes pole sellega kaasas, jääb lihtsalt maha.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele