Eilne raudteeõnnetus Jõhvi lähistel, mille
tagajärjel oli raudtee liikluseks suletud 20 tundi ja 20 minutit jättis Narva ja
Jõhvi vahele tee taastamist ootama kuus kaubarongi, teatas ettevõte.
Esimene neist alustas teekonda Tallinna suunas kell 5.25 ehk neli minutit peale tee liikluseks taasavamist. Eesti Raudtee kavandab kõik maha jäänud rongid ära vedada veel tänase päeva sees.
Õnnetusest tingitud liikluskatkestuse tõttu Narva, Auvere ja Soldino jaama maha jäänud rongidest olid kolm Westgate Transpordi ja kolm Eesti Raudtee opereerida. Westgate rongid veavad kütust, Eesti Raudtee veetavad rongid segakoosseisus väetist, kütust ja sütt. Täna plaanib Eesti Raudtee vastu võtta 21 kaubarongi.
Seotud lood
E-Betoonelemendi Rakvere tehases alustati
seitsme aasta järel taas betoonist raudteeliiprite tootmist, planeeritud
tootmismahuga suudab firma katta Eesti vajaduse liipripakkude järele.
Raudteelaste ametiühing ei suuda lihtsalt
vaadata, kuidas valitsus ja tööandja nõutult pead vangutavad ja midagi ette ei
võta, nõudes mõlemalt konkreetseid vastuseid, milline tulevik on raudteel
Eestis.
Aasta esimesel poolel veeti mööda Eesti
Raudtee infrastruktuuri kokku 22,29 miljonit tonni veoseid, mis oli 0,7% rohkem
kui eelneval aastal.
Politsei sai täna kell 8.50 teate, et
Ida-Virumaal Jõhvi vallas Linna külas asuvas Kose raudteeülesõidukohas põrkasid
kokku veoauto Scania ja kaubarong, teatas Ida prefektuuri pressiesindaja
Kristina Kostina postimees.ee-le.
Tarkvaraarendajale Merada on turvalisuse tagamine ühtviisi oluline nii uue tarkvara kirjutamisel kui ka küberrünnaku ohu minimeerimisel oma ettevõttele. Viimase jaoks tehakse koostöös Teliaga regulaarselt turvanõrkuste kontrolli.