Ajal, mil Eesti majandus kosub ja
sissetulekud kasvavad, leiab üha enam noori ja vanu tee second hand poodidesse
ehk rahvakeeli kaltsukatesse, kust saab riideid mitu korda odavamalt kui
tavakaubandusest.
Kasutatud kauba poed pole ammu enam ainult nn teise Eesti poed: näiteks Humana ketis liigub maailma tuntud kaubamärke, mida Eestisse pole veel toodudki, ning ostjate seas leidub nii moeteadlikke noori inimesi kui ka jõuakamaid härrasid-prouasid, kirjuta ETV 24.
Iga päev võib kasutatud riiete poodides kohata noori kunstitudengeid, kes otsivad huvitavaid üksikeskemplare või tänuväärt materjali ümbertegemiseks, kuid muidugi käib seal ka neid, kes lihtsalt ei jaksa täishinnaga uut kaupa osta.
Seotud lood
Statistikaameti analüütik Piia-Piret Eomois
märgib, et vaesus on sotsiaalne reaalsus, mis puudutab märkimisväärset osa
Euroopa rahvastikust.
Eesti on imepärane riik, kus ajakirjanduses
miljoniautode ja luksuslike hobidega uhkeldavad rikkurid saavad näidata oma
sissetulekuid tibatillukestena. Ja kohus usub neid.
Sissetulekute jaotuse erinevus oli Eestis
2004. aastal küll üks Euroopa Liidu suuremaid, kuid võrreldes 2003. aastaga
vähenes see ligi 1,2 korda.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.