Pangad mõtlevad kaks korda, enne kui
annavad laenu SMS-laenukontorite kliendile, kirjutas Eesti Ekspress.
Hansapanga eluasemelaenude arendusspetsialist Maarja Kaljulaid ütleb, et SMS-laenu võtnud inimene ei jää küll automaatselt panga ukse taha, ent tema laenutaotlust vaadatakse terasemalt ja kaalutakse laenuotsust põhjalikumalt.
SEB Eesti Ühispanga pilk SMS-laenu võtnutele on sama terane. Panga eralaenude arendusjuht Triin Messimas ütleb, et laenuotsuse tegemisel on suur vahe, kas klient on SMS-laenu võtnud mõne korra või on see kujunenud talle harjumuseks.
“Siin pole midagi taunitavat, kui korra-paar on tekkinud vajadus sellise kiire laenu järele ja see hiljem ka palgast tagasi makstakse. Paraku on inimesi, kellele SMS-laen on saanud sõltuvuseks,” räägib Messimas.
Kaljulaidi ja Messimase jutust jääb mulje, et kommertspankade jaoks (välja arvatud BIG) on SMS-laenude kiire levik Eestis nagu katk, millega ei taheta end imagoloogilistel põhjustel siduda.
Seotud lood
SMS Laen OÜ tahab BIGilt välja osta nende
SMS-laenu klientide portfelli.
Navalis Group on tuntud ettevõte, mis on tegutsenud laevaehituse, laevaremondi ja avamere ehituste valdkonnas juba üle 23 aasta. Navalis Group-i koosseisu kuulub mitu ettevõtet, mis töötavad edukalt ja tulemuslikult laevatehastes Eestis, Leedus, Soomes, Saksamaal ja Hollandis. 2024. aasta oli Navalis Group-i jaoks väga oluline, aidates kaasa ettevõtte arengule ja positsioonide tugevdamisele turul. Ettevõte näitas dünaamilist arengut, tuues turule uusi teenuseid, tugevdades rahvusvahelist koostööd ja täiustades siseprotsesse.